piatok 4. mája 2012

5.KORS

Dnešné ráno sa začína úžasne! Po 1. zaspala som. A po 2. ako som bežala do kúpelky zakopla som o stolík. Vyzerá to na zlomený malíček. Zo skrine som si vzala čierne dotrhané rifle, voľné biele tričko s potlačou a riflovú bundičky. Na hlavu som si zobrala čiernu čiapku a zišla som dole do kuchyne. S očakávaním na výdatné raňajky som išla po piatich schodoch. Vošla som do kuchyne, s lútosťou a trpkosťou som si spomenula, že raňajky si musím spraviť sama. Rodičia sú preč. Úplne mi to vypadlo z hlavy. Keďže som už nemala čas schmatla som jablko. Po škole sa pôjdem niekde najesť. Obula som si čierne conversky a vyštartovala do garáže.
"Dobré ráno Charlotte" usmiala som sa na auto. Bolo to staršie auto. Nechcela som isť mojím novým. S Charlottou som s už vybudovala vzťah!
"Tak zlatíčko. Prosím ťa, hlavne naštartouj" prežehnala som sa a otočila klúčom. Motor na šťastie naskočil. S úsmevom som vyšla z našej ulici smerom k škole. Po dorazení som hladala miesto na parkovanie. Všimla som si jedno. Priblížila som sa s autíčkom k miestu ale do tej istej ulčky so mnou naraz vošla Melody. Keď vám poviem, že je roztleskávačka, myslím si, že je všetko jasné. Samozrejme, že sa dve autá do jednej uličky nezmestia. Obidve sme zastavili a pozreli sa na seba.
"Čo keby si odparkovala toho tvojho dinosaura niekde, kde na ňho nebude vidieť?" Falošne sa na mňa pozrela. To ma docela vytočilo.Moju Charlottku nikdo nebude urážať.Úsmev som jej opätovala a šlapla som na plyn. Auto sa pohlo, no kedže bola v pólke uličky urvala som je predný blatník. Tá len s hystériou vystúpila. Dookola opakovala OMG, OMG a tak ďalej. Neveriacky sa na mňa pozrela. Ja som zaparkovala a vyšla z auta s vetou:
" Myslím, že môj dinosaurus chce parkovať akurát tu" všimla som si, že tam bol Liam aj s jeho motorkou. Hneď som sa kukla inde. No aj za tú mikrosekundu som si všimla v jeho očiah súhlas. Vytočená som išla do skrinky. Nate-a nikde nebolo. Napísala som mu SMS-ku, no neodpisoval. Potom pre mňa prišlo nejaké dievča, so slovami: Riaditeľ vás čaká v kancelárií. Potom som si uvedomila, čo som vlastne spravila. Prešla som auto hlavnej roztleskávačke. Súhlasne a hrdo som sa usmiala. Zaklopala som na dvere.
"Vstúpte" vošla som a sadla som si na stoličku. Hneď vedľa mňa sedela Melody. Mala okolo krku tú vec, čo mávajú psy aby sa neškrabaly. Ten satelit, alebo ako to nazvať.
"Pozrite, čo mi spravila!" afektovane zvrieskla.
"To máš možno z toho nadmerného pohadzovania vlasou" Riaditeľ na to vôbec nereagoval.
"Pane bože, Melody si v poriadku? Ak potrebuješ, choď za sestrou dá ti na to niečo" vôec si ma nevšímal.
"Nechceme aby sa stalo niečo hlavnej roztlieskavačke, no nie? Hlavne nie pred regionálkami. Go Wolfs!" roztlieskavačsky zvískol. To sa nedá počúvať, povedala som si v hlave. Nič som už neriešila.
 Po dlhom ponaučovaní som zistila, že som Melody napadla a že som ju škrtila. No to sú mi novinky. Zakončil to tou najabsurdnejšiou vetou.
"Cassie, Melody nikdy nič neurobila. Takže vychádzam z toho, že si to spravila ty."
"To nemyslíte vážne. To len kôli tomu usudzujete, že má pravdu Melody?" Riaditeľ sa zasmial.
"A čo si čakala?" Dobre, to čo je za psychopata? Vyzeralo, že ďalej túto udalosť odmieta rozoberať. Melody sa postavila na odchod. Keď odišla riaditeľ spustil:
"To čo si urobila bolo veľmi nebezpečné!"
"Išla som 3km za hodinu, takže by som to nedefinovala nebezpečenstvom" Odignorovane sa zahladil do papierou. Postavila som sa na odchod.
" No pán Payn, môžte vojsť. Ako vidím už tu stojíte nejakú tú chvíľu." pokrútil hlavou štýlom: Čo ten zas urobil? Ako som vychádzala Liam mi zatarasil východ vlastným telom. Odmietala som ísť druhou stranou dverí. Neviem, čo to so mnou bolo, ale brala by som to ako prehru. Riaditeľ bol zahrúžený do papierou tak si nevšimol toto divadielko, čo sa tu odohrávalo.
"Ešte nikdy si nepočul nič o životnom priestore?" uštipačne som sa na ňho usmiala a predrala si cestu. Zamierila som si to do skriniek, keď mi zazvonil mobil. Bola to SMS-ka od Nata. Ospravedlňoval sa mi a oznámil mi, že je chorý. Odpísala som mu nech sa rýchlo uzdraví. Dúfam, že nebude dlho chorý. Vybrala som si učebnicu a vybrala sa do triedy E4.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára