utorok 15. mája 2012

13.KORS

Dneska dve. Snažím sa byť za rovno s Charlotte :) Ešte raz strašne moc ďakujeme za komenty a za to že toto čítate. Myslím si , že aj Charlotte je šťastná :D Tak ale už zas moc trepem.. Enjoy it :* Chloe


Dni sa vliekli ako kvapky dažďa na čelnom skle na aute. Prešli 2 dni, 3 až nakoniec prešiel aj celý týždeň. Rivalita medzi Liamom a mňou neprestával. Posupom času som si uvedomila, že ani neprestane. Síce je pravda, že posledné dni strávené s ním spôsobli, že sa mi dostal pod kožu. Ťažšie sa mi pozerá do jeho krásnych čokoládových očí. A to nehovorím o tom, že posledné dni som celá nervozna keď je niekde nablízku. Čo to do pekla s tebou je Cassie? No je tu ešte jeden chalan. Volá sa Toby. Je to nový žiak na našej škole. No Toby teraz bokom. Akurát som v mojej izbe. Škola dnes už skončila a ja zase myslím na ten bilboard. Čo ak tam ten anonym niečo nakreslil? Chcem to vidieť. Zajtra pôjdem do školy autobusom. To už som počula trúbenie. To je môj Nateov a už aj Liamov znak, že dorazili. Schmatla som kabelku a vyšla von. Pred autom stál Liam bol mi chrbtom. Bol zažraný do rozhovoru s jedným dievčaťom. Nate ku mne pribehol a vyobímal ma.
„Ide s nami aj Kate. Teda ak to nevadí“ milo sa usmial.
„Nie v pohode. Ja som Cassie“ milo som sa usmiala a obímula ju. Pôsobila veľmi milo a sebaisto. Vysmiata rovnako ako ja. No keď sa pozrela na mňa ako som sa pozrela na Liama okamžite nasadila ten úsmev.
„Som Kate“ Dobre Nate, čo si jej o mne povedal?
„Kam ideme?“
„Mohli by sme ísť na Londo eye. Kate tam ešte nebola“ na Liamovu otázku odpovedal Nate. Chytil ju za ruku a zamilovane sa na seba pozreli.
„Ja by som ešte išla na toaletu ak by som mohla“ ozvala sa Kate.
„Jasné. Výjdi hore po schdoch. Sú to prvé dvere na lavo.“ Hneď ako prešla prah domu spustila som:
„Nate! Čo si jej o mne povedal?“ buchla som ho do ramena a čakala čo z neho výjde.
„Iba pravdu drahá“ zachichotal sa. Prekrútila som očami a posadila sa na kapotu. Kate sa vrátila.
„Takže kam?“ spýtal sa Liam.
„Lodon eye“ zapišťali naše hrdličky naraz.  Sú taký chutný spolu. Celú cestu sa držali za ruky. Kôli tomu aj poprosili Liama, či by nemohol riadiť on. S Liamom sme si vymenili vystrašené pohlady a vydali sa na cestu. 
***
„Toto je väčšie ako som si predstavovala. Ja tam nejdem“ zaťala som sa. Všetci sa na mňa pozreli ako na blázna.
„Hrabe ti?“ spýtal sa Nate
„No nie nejdem. Nepresvedčíte ma. Mám nenormálny strach z výšok“
„Neboj nieje to až tak zlé“ začal Nate. Jeho zelené oči ma upokojili. Šiblo mu kútikmi a doplnil.
„Keby náhodou, tak za tebou priletia jednorožci na dúhe“ to už nevydržal a začal sa nekontrolovane smiať. 
„Ty si taký debil. Stalo sa to iba raz, a to sme boli malý“ Kate s Liamom sa na nás nechápavo pozerali. Nate si to všimol a tak začal vysvetlovať celú historiu Donovanovej. Hovoril o časom keď som verila na jednorožcou, a keď som čakala pod dúhou a oni sa nidky neukázali. Vážne mi to v tedy zlomilo srdce.
„Ha-Ha. To by už stačilo. Ideme už?“ To si nedomyslela Cassie. Povedala som si keď sme už sedeli v kabínke. Na jednej strane bol Nate s Kate a ja na druhej s hentím. Prsty som zaryla do Liamového svetra na lakti. Chudák, asi tam bude mať ryhy na pamiatku. Nohy som si zohla a dala si ich pred seba. Hlavu som si zaryla pod kolená. Zatvorila oči a snažila sa presvedčiť, že somv izbe na posteli a nie vyššie ako je samotný Big ban. Pocítila som niekoho ruku na mojom chrbte. Liam ma vážne upokojoval? O čo mu ide? No v tú chvílu sa mi to nechcelo riešiť. Bolo to veľmi príjemné. Keď sme zastavili vybehla som z kabínky a rozbehla sa čo najdalej od kolotoču. Sadla som si na zem, aby som sa presvedčila že som na ozajstnej zemi.   
„A teraz kam?“ Spýtala sa Kate.
„Niečo by tu bolo“ ozval sa Liam.
„Veď nás priatelu“  ťahal nás cez všetky možné ulice.
„Nieje možné, že sme sa stratili?“ spýtala som sa. Obzrel sa kto to povedal a keď si ma všimol kukol sa na Nate-a. Keď uvidel, že sa na ňho Nate nepozerá vyplazil mi jazyk a ukázal mi veškerú náklonnosť.
„A sme tu“
„Liam, ale tu nič nieje“ Stáli sme na tráve pokrytej slamou a všade boli hociaké prekážky. Niekde boli kopky sena, inde plastové tvary a všade boli farebné čmuhy.
„Poďte tadialto.“ Zobral nás za stromy, kde bol menší bar. Nad vchodom bolo veľkým: Paintballový bar.
„Hmm, musíme uznať, že sú kreatívny keď ide o názov baru“ všetci sa zasmiali na mojom súkromnom vtipe. Nate došiel za nami so zbranami v rukách. Prvý si ju zobral Liam. A ja som si samozrejme neodpustila uštipačnú poznámku.
„och, Liam. Nechceš sa pedsa dokaličiť“ materinsky som sa na ňho pozrela.
„Tento krát vyhrám“
„Berem, každý musí mať vždy aspoň kúsok nádeje. Aj keď je to 0% pravdepodobnosť.“ Usmiala som sa naňho a vyplazila mu jazyk.
„Ehm, Ehm.“ Ozval sa Nate.
„Áno, už budem na ňho dobrá“ flochla som naňho.
„Dobre dievčatá. Kedže som gentle man..“
„ha“ skočila som mu do reči, čím som si vyslúžila ďalší Nateov pohlad. Zdvihla som ramená ako: Ja za to nemôžem. To ide samo!
„Kde som to skončil? O áno. Kedže som gentleman máte náskok 20 sekúnd“ povedal Nate.
„To je málo“ protestovala Kate
„19,18,17“ zatváril sa výhražne. Dala Nateov pusu a rozbehla sa do lava. Ja som tam stále stála.
„16,15,14,13,12,11,10“ šiblo mu kútikmi a vyzdvihol obočie. Vyplazila som mu jazyk a urobila ten najhorší face na svete. Otočila som sa a pokojne som si to odkráčala do prava. Schovala som sa medzi budovu a taký plastový kúsok do tvaru obdlžnika. Hneď vedla mňa bol kopec zo slami. Ani minúta neprešla a Nate už kričal. Kate ho vyradila.
„Ty zradkyňa!“ ozívalo sa z druhej strany budovy. Pomaly som cúvala do zadu keď som narazila na niečo tvrdé. To niečo vyšteklo neidentifikovatelný zvuk a otočilo sa to na mňa. Bol to Liam. Išla som zapišťať ale zapchal mi pusu rukou. Drukou rukou išiel k môju vrecku. Vybral z neho mobil a začal do ňho niečo ťukať. Keď sa ozvalo Nateovo zvonenie na mobile doplo mi. Zachechtla som. Liam sa ku mne priblížil. Hneď som cúvla a zhodila jeho ruku z mojích pier.
„Čo to robíš?“
„Ty sa ma bojíš.“ Zasmial sa.
„Ja? A to prečo by som mala? ‘‘ Vykoktala som.
„Vždy keď sa v poslednej dobe k tebe priblížim si zrazu nervozna, divná.“
„Niesom.“
„Vieš o tom že si hrozná klamárka? A ešte k tomu vždy ked klameš, tvoje oči sa zmenia na žltšie ako inokedy.‘‘ do riti. On si to všimol. Toto si zatiaľ všimol iba Derek. Zapozeral sa na mňa a ja som mu pohlad opetovala. Podlomili sa mi kolená. Toto nieje normálne! Čo sa to deje?
„Ja neklamem“ zaklamala som znova. Mal ma neskutočne prečítanú. Pokrútil hlavou a povedal:
„Takže niesi? Ak niesi, tak potom nevidím problém v tom aby sme išli niekedy von“ bolo vidno, že iba skúša či sa naozaj bojím.
“Však spolu chodíme von“ zazubila som sa.
„Ja myslím ty a ja. Len my dvaja“ sladko sa usmial.
„Prečo chceš ísť so mnou tak strašne von?“  už mi išiel niečo odpovedať, no započuli sme prasknúť vetvičku na lavo od nás. Chytila som pištol a začala strielať ako zmyslov zbavená. Rozbehla som sa von a utekala po celom ihrisku. Zrazu za mnou utekal Nate. Neviem s kadial sa tu vzal. Skočil po mne a spolu sme sa zvalili na kopu sena. Náš retardovaný smiech sa ozíval na všetky strany. Ostatný s nák pribehli s obavami.
„Zase raz si prehral Roserwood!“ Zvíjala som sa na zemi.
Odul spodnú peru a postavil sa. Pribehol ku Kate a dali si pusu. Ja som si zatial sadla.
„Toto si musíme niekedy zopakovať“ šťastne  zvískla Kate keď sa konečne od seba pohli.
„Oh, a Cassie. Na tento piatok si nič neplánuj“
„Prečo?“
„To nerieš.“ Usmial sa.
„Však je iba streda!“ začala som loviť v pamäti. Keď som videla že Nate čaká iba na to kým sa my rozsvieti, začala som tuhšie rozmýšlať.
„Nate nie! Vieš, že to nemám rada. Nemohli by sme proste ísť niekde do kina alebo tak?“
„Vysvetlí nám dvom niekto o čom tu hovoríte? Pretože ako vidím, zase sme úplne mimo“ zachichotala sa Kate
„Naša malá Cassie má narodeniny“
„UUUU“ ozvalo sa skupinové vzdychy. Prekrútila som očami aby pochopili, že sa o tom už rozprávať nechcem.

2 komentáre: