sobota 19. mája 2012

15/2.KORS

 Dnes taká krátka, pretože mám podozrene, že sa mi inšpirácia vyhýba na tisíce kilometrov. Týmto by som chcela pozdraviť môj malý vyklíčený narcis. Lúbim ťa :* A prajem ti veľa veľa kečupu :) *Chloe

„Dva krát Mojito“ povedal Luisovi a ten sa presunul na druhý koniec pultu kde boli limetky a iné prísady.
„A spravil si to na koniec?“ pokračovali sme si v našej konverzácii. Prikývol.
„Ale nie! To ako? Ja osobne by som na to nemala“
„On si začal.“ Smiala som sa a Luis so mnou. Podišiel ku mne a dal mi ďalší džús.
„Na účet podniku“ a žmurkol.
„To je milé. Ďakujem“ usmiala som sa na ňho.
„Budeš ma musieť s ním zoznámiť.“
„S Tomasom? Jasné. Ale budeš mi musieť pomôcť“
„Ani nevieš ako rada. Pokiaľ nebudem musiať urobiť niečo podobné ako Amanda.. Nechápem ako si ju k tomu mohol donútiť“ smiali  sme sa ďalej. Luis odišiel za roh, pretože sa mu minul ľad.
„Ahoj“ ozval sa čakajúci Liam. Mal na sebe rifle so šedým tričkom a na hlave mal čiernu čiapku, ktorá mu ladila s teniskami.  Neodpovedala som mu, nemala som chuť sa s ním rozprávať.
„Fájn. Zahrajme sa takú hru. Dáme biliard ak vyhrám: Budeme k sebe aspoň o trošku milší.“
„ A ak nie?“
„To sa nestane. Ale ak chceš, tak si vyber“
„ Dobre, ak vyhrám, pôjdeš za tým satelitom a povieš jej že o ňu nemáš záujem“
„Ale ja o ňu záujem mám!“
„Stávka je vstávka“
„Nežiarliš že?“
„Nie, ale chcem ju nasrať. Myslí si, že za to že je kapitánka roztlieskavačiek môže si robiť čo chce!“
„Takže kapitánka“ pohladkal si bradu. Vtedy ani neviem prečo ma pochytila žarlivosť ale skrotila som ju. Buchla som ho po čiapke a tá sa mu lenivo posunula do oči. Zachichotali sme sa a presunuli sa k biliardovému stolu. Luis mu doniesol Mojito a mne ďalší džús. Milujem džúsiky.
„Luis?“
„Hm?“
„Pred odchodom mi prosim ťa nezabudni dať tvoje číslo“
„Jasné“ rozžiaril sa a vrátil sa za pult. Po tvrdom boji  v biliarde sme skončili tak, že jemu ostala ešte jedna a čierna a mna už iba čierna. Na rade som bola ja. Namierila som si to a keď som sa pozrela na Liama jeho zrak putoval na môj zadok. Zdvihla som obočie a on sa zasmial. Zodvihol ramená na ospravedlnenie akože: Sorry som chalan. Otočila som očami. Zamierila som si tágo a okolitý svet som si nevšimala. Keď som už išla štuchnúť do tága niečo ma zo zadu chytila za boky, čo ma vyštrašilo. Tágo išlo úplne iným smerom ako malo a spôsobilo to, že biela spadla do diery.
„Liam!“ otočila som sa a on sa iba priblblo usmial a odišiel k dierke pre bielu gulu. Na mojich bokoch som ešte stále cítila otlačky jeho prstou. Pálilo ma to, ale príjemne. Okamžite som sa ukludnila a profesionálne som sa pozerala ako odohrá jeho úder. Na jeden úder trafil obidve gule. Nesúhlasne som skrivila úsmev. Liam ku mne prikráčal.
„Takže Cassie, začína sa od zajtra“ zašepkal mi do ucha a obišiel ma. Neskutočne ma striaslo. Louis si to všimol a jeho jediná odpoveď bola, že sa usmial a pokrútil hlavou. Bravo Cassie! Dneska vedieš rekordy!

2 komentáre: