pondelok 21. mája 2012

16.KORS


V škole:
Akurát som skončila 5 hodinu v škole. Fyzika. Pfúúú, hnus. Zobrala som si tašku a učebnice do ruky a pomaly som si vyšla z triedy so zámerom nájsť Nate-a. Musím mu niečo oznámiť. Keď som vyšla z triedy zbadala som Liama. Lenivo sa opieral o stenu a pozeral po chodbe na ludí. Lepšie ako nič. Skonštatovala som a pribehla som k nemu. Ešte som si stihla v hlave povedať: Hlavne priateľsky Cassie!!  ‚Poklepkala som mu po pleci.
„Liam, teba som hladala. Povedz Nateovi, ža musím odcestovať. Nech mi zavolá“
„Kam ideš?“
„Do Francúzka“
„Ale veď si mala mať oslavu“
„ Veď ju aj budem mať. Idem tam iba na 2 dni a z toho jeden deň cestujeme“ usmiala som sa na ňho. Trošku ma vyviedlo z rovnováhy, že to išlo tak ľahko. Bez napnutia som sa na ňho usmiala a ešte k tomu som mala taký pocit, že to tak má byť. Že sa mám na ňho usmievať stále. Ak chcem byť k nemu odmeraná tak musím  ten pocit nejako usmrtiť! Ak sú to motýle, musíme ich zabiť. Viem, že sú zlaté, ale iba ak sa nachádzajú v správnom bruchu. Nie v mojom. Ja a Liam? Prosím vás! Css. Dobre stačí monologu. Teraz dávaj pozor na to čo hovorí, lebo ho nebudeš počúvať a potom budeš vyzerať ako pakoň a opýtaš sa tú tísicročnú otázku. Čo? – Zapozerala som sa mu na pery, aby som mu pri najhoršom aspoň čítala s pier. Ten to patrične využil.
„A čo takto niečo na pamiatku?“  našpúlil pery a do vzduchu poslal pusu. Moje oči putovali hneď preč od jeho perý. Nie Cassie! Na oči nie! Nechceš sa predsa rozplývať a nedajbože začať koktať! – Tie jeho oči ma začali neúprosne skenovať. Cassie, je rad na tebe. Mala by si ho nejako uzemniť.
„Mal by si vedieť, že bozk medzi nami NIKDY nebude!“
„Stavíš sa?‘‘ Usmial sa lišiackym úsmevom. Už som nevydržala očný kontakt, kôli jeho očiam. Pozrela som sa inde a tam som zbadala kamaráta s Chémie.
 „Toby, čakaj ma.“ Zakričala som na Tobbyho. Sme v dvojici na laborkách. Píšeme si spolu a dosť sa mi páči, no on je beznádejne zamilovaný do ‘satelitu‘.
 „Uhmm nejaká konkurencia?“ Otočil sa smerom kde ukazoval môj prst. Keď si to všimol, bol akýsi iný. Asi žiarli. Dobre mu tak!
„Ver, či never. Si na konci môjho listu pekných a príťažlivých chlapcou. Zato on je na prvom.“ Mikla som hlavou smerom k Tobymu. Čo je na tom že trošku zaklamem?
„Aspoň tam som ‘‘ zasmial sa, asi mi neveril. Kurnik Cassie musíš sa naučiť klamať. Kým som niečo stihla povedať,odišiel. Mala som chuť sa rozbehnúť a dať mu neskutočnú facku, alebo ho aspoň kopnúť do píštali, alebo do iných chúlostivých miest. Alebo aj sebe, za to že mám zreničky aké mám. Nikto iný na svete nemá také neštastie ako ja! To len ja môžem mať zreničky, ktoré menia farbu keď klamem. Tresla som si hlavu o stenu, kde sa ešte pre chvílou opieral Liam. Ešte teraz som ho cítila. Korenie s citronom. Zatvorila som oči a nadýchla som sa, užívajúc si euforiu zloženú s citronov a korenia.  Otočila som sa a pobehla som k čakajúcemu Tobymu.
***
Po hodine som išla domov. Dnes odchádzam na dva dni s Derekom a Joshom do Francúzska. Zbalila som sa a vyštartovala na letisko. S rodičmi sa mám stretnúť až v Paríži. S mojím maličkým kufrom som sa trepala až k terminálu určenom na mojej letenke. Zacheckovala som sa. Tak Cassie a teraz sa ideš ešte pripraviť. Kde je tu záchod? A tam je, no a nezabudni, že sa mu........ Uvedomila som sa až keď som sedela na zadku. Pozrela som sa na invididum, ktorý ma vytrhol s môjho monologu. Bol to fešák. Mal blond vlasy a krásne modré oči. Vlasy mal očividne prefarbené. Ako som si ho skenovala, som si nevšmla, že ku mne hovorí. Prepáč, nepočula som ťa. Prečo tú vetu nepočujem? A prečo na ňu od nereaguje? Imaginárne som si dala facku. Hneď som si uvedomila, že som to nepovedala na hlas. Odkašlala som si a zrekapitulovala som tú vetu, ale tentokrát NAHLAS!
„Prepáč, nepočula som. Čo si hovoril?“ S Írskym prízvuk sa mi prihovoril.
„Že či si v poriadku“
„Jasné, ty? Neublížila som ti?“ s môjho úsmevu v euforii sa stal ustarostený. V mikrosekunde som stála vedľa neho.
„Tak toto chce kávu, pozývam. Kedy ti to letí?“
„V pohode, som tu s kamarátom“
„Nie! Veď som ťa skoro dokaličila, ako tak na to pozerám tak nie iba skoro. Pozývam aj jeho, kde je?“
„Hneď tu bude. Vidíš, hento je on. A letí nám to o 14 ideme do Paríža.“
„Vážne? Aj ja tam idem“ otočila som sa na jeho kamaráta. Bolo to ako z filmu. Baby otáčajúce sa na ňho. Fúkalo mu do vlasov, kráčal ako Alcapone. Mal snedšiu pokožku a oči mal čokoládovej farbe. Vlasy nagelované a náušnicu v pravom uchu.  Prikráčal k nám a doniesol so sebou aj vietor, ktorý mi umožnil cítiť jeho vôňu. Voní ako kokos. Mňam. Milujem kokos.
„Ahoj, čo sa stalo?“ udivene sa na mňa pozrel.
„Ale nič, ale máme tu pozvanie na kávu“
„Ále čo?“ slastne prikývol na súhlas.  
„Dobre, to vyznelo inak ako to bolo. Ta káva znamená  ‘Prepáč‘(spravila som úvodzovky s prstami). A ako sa vlastne voláte?“
„Ja som Niall a toto je Zayn“ Ozval sa blondiak.
„Ešte máš čas, rozmysli si, či ho chceš na niečo pozvať. By si musela byť Rokeferel aby si to mohla zaplatiť“ obidvaja sa zasmiali.  Ako môžte vidieť, tak sa tu koná súkromný vtip.
***
„Ozaj aké je vlastne tvoje meno?“
„Cassie.“ A takto sme sa začali rozprávať až kým neodbilo pol druhej. Stihla som zistiť že:
Ten blondiačik býva vo vedlajšom meste, a že chodí k nám do školy. Nechápala som ako som si ho nemiohla všimnúť, ale tak pri počte žiakov na môjej škole, sa ani nedivím. Potom som zistila,že ten druhý,Zayn, sa sem len pred mesiacom presťahoval. Ďalej viem, že Zaynovi sa lúbi jedni dievča, ktoré ešte ani nevidel. To je chutné—Bola moja prvá reakcia. Asi ju budem poznať, keďže je z našej školy.
***
Skamarátili sme sa na môj vkus dosť rýchlo,ale nevadí mi to. Stašne zlatí chalani. V lietadle sme si sadli vedla seba a rozprávali sa ďalej. Zistila osm, že tam idú na mesiac a že keď sa vrátia tak ma nájdu a pôjdeme niekde na kávu a onmi budú pozývať. Tu vznikla ďalšia hádka. Samozrejme len taká bratská. Začali po sebe skákať a štekliť sa. Letuška nás stihla 3 krát upozorniť. Za 2 hodinový let! Keď sme pristáli, rozdelili sme sa. Rozlúčili sme sa obiatím. Keď som sa od nich oddelila zbadala som tabulu na ktorej bolo Cassie! . Lepšie som sa pozrela a uvidela som pod tabulou stepovať Josha. Vyobímali sme sa a pobrali sa do Hotela.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára