utorok 29. mája 2012

22.KORS

Ahojte, ako sa máte? Známky budú dobré? :D Ja som dnešok začala úchvatne!
Pri úmývaní zubou som si kíchla a narazila som nosom do poličky. ám tam obrovskú modrnu, a už to chytá zelenú farbu. Už ibe žltá a potom to budem mať za sebou. Ale mohla som? Nenávidím hapčikanie od teraz! A sprostá polička! Ale vám prajem pekný slnečný deň. * Chloe


Ráno som sa zobudila stále s úsmevom. Necítila som si celé okolie, asi tak 10 minút som si to masírovala, aby som vedela aspoň hýbať perami. Predsa len mám dneska doučovanie. Obliekla som si dlhú kockovanú košelu, na nohy polobotky a vyšla som von. Pri dverách som sa ešte vrátila pre tašku a už som išla.
„E-e. Kam sa hrnieš?“Zastavil ma Derek.
„Do školy.“
„Kedy sa vrátiš? Chcel by som niekde s tebou ísť, keď už máš tie narodky pozajtra.“
„Ale oslavu mám zajtra. A oci, pozri. Ja mám dneska doučovanie?“
„Preboha z čoho prepadáš?“ vypúlil na mňa oči. Jeho iskričky prekvapenia, sa nedali prehliadnuť.
„Z ničoho“ hneď som ho upokojila.
„Oci. Ja doučujem!“
„Ahá“ zamyslel sa. Šklblo mu kútikmi.
„Aké pohlavie?“ prevrátila som očami.
„Záleží na tom?“
„Takže chalan“skonštatoval.
„Možno“
„Je pekný?“
„Tati! Ty máš Josha a nie že sa s teba stane pedofil!“ zasmiali sme sa. Zobrala som si jablko z misky a dala som Derekovi pusu na čelo.
„Papa, tati“ sladko som sa usmiala a vyšla von. Nasadla som si do nového auta. HM, asi by som mala dať aj jemu meno. No momentálne ma napadá jedine zradca. Ale tak ho predsa volať nebudem. Nechcem mať ďalšieho nepriateľa. Kým som parkovala som si všimla ako prichádza do tej istej uličky Melody. Hneď ako ma zbadala vycúvala to a išla ďalej. Hrdá na seba som vypla motor. Kukla som sa na hodinky. Po zistení, že je ešte 20 minút do zazvonenia, som sa rýchlo rozbehla na zastávku. Bolo tam veľkým nakreslená kaviareň, no iba jej názov na tabuli. Za ňou boli hodiny na ktorých odbilo 19 hodín. A z ľava boli nakreslené otázniky. Má to dobre premyslené, aspoň vie, že ak toho porozumiem, znamená to, že niesom vymletá hlava. Ku škole poli napísané písmenka v usporiadaní: Ano. Dopísala som tam: Ktorý deň? Si si istý, že si chalan? Takže si niekto kto vie kresliť, a ak ma neklameš si chalan. Takých je na našej škole IBA 128. Zúžil si to. Opäť.
Škola dopadla dobre. Dostala som 3 jednotky. Neberte ma ako šprt, ale ja sa ani neučím a mám dobré známky. No pravda je, že s Tobym sme mali také neurčité pohlady. S Liamom som sa zase stretla iba dvakrát a to sa mi začali triať nohy. Zbrklo som sa usmiala a zabočila kade lahšia. Teraz som na ceste na doučovanie. Zahla som uličkou, ktorá viedla do knižnice. Knižnica bola preplnená. Fájn, a teraz ho ako nájdem? Veď jediné, čo vie je že, to je chalan. Prešla som sa na druhý koniec knižnice pozorujúc každého. Akurát som išla k niekomu kto vyzeral, že tu na niekoho čaká. Priblížila som sa ku nemu. Keď som bola dva kroky od volnej stoličky vedla neho, sadla si tam jedno dievča. Dali si pusu a dychtivo začali o niečom diskutovať. Počula som iba pár slov a z toho som vydedukovala, že ide o Prom. Jééjda, prečo to všetci riešia už teraz? Videli ste filmn Prom? Pozrite si ho. Ja sa priraďujem k tomu chalanov, čo bol najskôr proti. Mám podobnú mienku. Ešte chvíľu som tam stála ako nejaký postih.
„Ehm, ty si Cassie?“ zaklopal mi niekto na rameno
„Asi si si ma pomýlila, ja som tu a nie tam“ ukázal   na chalana, ktorý sedel predomnou. Začína sa to super! Jaj. Otočla som sa na neho.
„Ty?“ so smiechom som sa mu hodila okolo krku.
„Preboha, čo tu robíš?“
„Hovoril som ti, že som tu už mesiac, a tiež som ti hovoril, že ťa vyhladáme“ usmial sa na mňa jeho čokoládovými očami. Konečne som ho pustila.
„No tak, čo ti nejde?“
„Fyzika! Ako jej môžeš rozumieť?“
„To boli roky a roky pozerania Big bang theory!“ zasmial sa ale keď si všimol, že ja sa nesmejem prestal.
„Počkaj. Vážne?“ prkývla som. Po hodine vysvetlovania tomu trošku pochopil.
„Nešla by si s nami na Obed?“ zdviha som obočie.
„Vážne? Obed? Zayn je 19 hodín“
„Tak večera“ zasmiali sme sa.
„Fajn, zavolaj mu. Môžeme ísť mojim autom.“
„A čo bude s mojím autom?“
„Ty si tu s autom?“
„Nie“ vyškieral sa na mňa. Tresla som s ruku na tvár.
„Halo, Niall. O pätnásť minút v Nando’s“ Z telefona boli počuť radostné výkriky.
„Myslím, že súhlasil“ zobrali sme si veci a pobrali sa k autu.
***
Spolu s chalanmi sme mali super rozhovor. Rozprávali sme sa o veľa veciach, ale nakoniec sa dostala téma na chalani a baby. Tu sa spustila hádka, že ktoré pohlavie je horšie. Samozrejme že mužské. No nemám pravdu?
„Ako sa volá?“
„Kto sa ako volá?“ mali sme zápas pohladmi. Prižmúrili sme oči a pozerali sa na seba. Neskôr sme zodvihli obočie. Niall to už nevydržal a žmurkol. Prešiel si prstom po očiach.
„Dobre! Liam.“
„Liam Payne?“
„Ty ho poznáš?“
„Hej, a prečo mám o ňom zlú mienku?“
„Neviem, či je zrovna zlá, ale je zmiešaná! A je tu ešte Toby. On je zlatý a niekedy pozorný, ale potom tu je Melody. Leader roztlieskavačiek. Ona je ako by to povedal otec: Tobyho samička“ vymenili si nechápavé pohlady.
„Ale čo vy?“ Zayn sa zapýril.
„Ale ale. Hovor meno“ nekukala som sa na nikoho, takže nevedeli komu patrila tá otázka. Na moje prekvapenie odpovedal Niall.
„Emily“
„Ty?“ pozrela som sa na Zayna.
„Mne sa nikto nelúbi“
„Ehm. Vyzerám ako nejaký sprostý človek? Mám ti pripomenúť, že som rozumela každému slovu v Big bang theory? To už niečo znamená!“ zamrvil sa a niečo pošepkal.
„Čo ? Nerozumela som ti.“ Zas niečo pošepkal, no o niečo hlasnejšie.
„Čo?“ Teraz už hovoril hlasnejšie:
„Sandy“
„A teraz mi o nich hovorte“ Hovorili sme ďalšiu hodinu. Potom m zapípal mobil. Bolo to od Nate-a. Mohol by som dnes u teba prespať? N
Odpísala som mu kladnú odpoveď. Postavila som sa na odchod. Ešte som vyberala peňaženku, no Naill ma stopol.
„Preboha! Čo to stváraš?“
„Niall, tomuto sa hovoria peniaze“ pozdvihla som ich.
„Nechceš aj ty nejaké doučovanie?“ vtedy zapípala SMS-ka jemu.
„Od koho je?“ spýtal sa Zayn.
„Od Liama.“ Vtedy som sa ako keby dostala do tranzu. Nevedela som sa sústrediť na nič! A keď som počula nejakú vetu, nevedela osm sa zachytiť ani o jediné slovo. Ocitla som sa pri aute a chalani išli za mnou. Aspoň myslím. Stále som premýšlala o tom istom. Aké by to bolo, keby som proste za ním prišla a dala mu pusu? Cassie! Uvedom sa. On ťa možnože tak vôbec nebere. Uvidíš, ako sa bude k tebe správať. Podla toho sa zachováš aj ty.
„Cassie?“ mávali my chalan pre tvárou. Zrazu, myslím si že Zayn, mi luskol pred tvárou.
„Ano?“
„Čo na to hovoríš,“
„Na čo?“ sklamane pokrútili tvárami.
„Pardon, premýšlala som“
„Nad čím?“ spýtal sa Niall. Zaynovi blisklo v očiach. Drgol do Nialla a niečo mu pošepkal. No niečo. Bolo to počuť na celú ulicu.
„Myslím, že to má niečo dočinenia s Liamom“ Niallovi sa vyjasnilo.
„Ahá!“
„No Cassie, tak mi ideme papa“ obímuli ma a odkráčali si to na zastávku. Okamžite som ich stopla.
„Kam to idete??“
„Cassie, neviem či to poznáš, ale je to taká budova ktorá sa nazýva Dom“
„Fakt chceš byť sarkastický?“
„Bazinga“ ozval sa z ničoho nič Niall.
„Ty to poznáš?“
„Jasné“
„Niall, týmto si sa odsúdil na celý deň strávený so mnou pri notebooku!“
„A máš aj 3 sériu? Tá je naj“
„Kde si bol celý môj život? Mám ich aj s komentármi slávnych hviezd“
„Myslím, že väčšinou v Írsku“ ozval sa Zayn. Asi mu to nedoplo. Naill sa k nemu nahol.
„Brácho, to bol sarkazmus“
„Oh, I can see how it is“ urazenme sa otočil.
„Späť k pointe. Zveziem vás keď chcete“
„Jasné“ ozval sa Niall. Zayn ešte stále s trucom nastúpil. Keď som ich odviezla dala som Zaynovi pusu na líčko.
„Už sa nehnevaj“
„Nebudem, ale nehovor toto mojej Sandy. Teda ak ju niekedy uvidíš“
„Fú, to musí byť poriadne žiarlivá“
„Má byť na čo“
„O, tie lichvôtky si nechaj Malik“ nastúpila som a nechala ich tam. Doma som sa nevyhla hodinovému výsluchu zo strany Dereka. Neveril, že sa nič nestalo. Keď ma konečne vypustilzo súdnej sieni, vážne ju má, zastavila som.
„A môže tu dnes prespať Nate?“
„Jasné“ No ale späť k sieni. Neverili by ste, ale on má v jednej iybe mini súdnu sieň. Má tam aj to kladivko a všetko okolo. Raz som ho prichytala, ako si pozerá všetky časti sudkyne Hutchetovej! Asi mu už vypršala fantázia v dávaní trestou. Vyšla som po schodoch do izby. Otovirla sokm okno, a Nate vošiel do izby. Prerozprávali sme všetko, čo sme zameškali. Nate má menšie problémi s Kate,ale všetko sa vyrieši. Ďalej sme rozoberali zajtrajšok. Mám oslavu! Viem, že som od neho chcela vedieť, čo mi kúpil, no potom mám okno. Asi sme zaspali. Asi.



 

2 komentáre: