štvrtok 17. mája 2012

15/1.KORS


 Ahojte, dneska som to odflákla. Bolo to dosť na rýchlo. Pardon, ale druhá časť tejto časti:D bude lepšia. No nič neslubujem, ale posnažím sa. Školu mám až vo štvrtok, kedže máme študijné volne, potom budem písať. Budú aj zaujímavé časti, slubuje. :) Enjoy it :* Chloe

Hlavný spevák zo skupiny Simple Plan! S vypúlenými očami som sa pozrela na Liama.
„Ty musíš byť Cassie! Liam mi o tebe hovoril“ neschopná slova som iba prikývla.
„Vieš, že ja som proste dobrák od kosti. Chcelo sa mi splniť ďalší bezvýznamný sen pekného dievčaťa.“ Zazrela som na Liama.
„Uf, ako vidím, vy dvaja sa moc k sebe nemáte“
„S kadiaľ sa vy dvaja poznáte?“
„Tuto Liam je veľmi dobrý spevák“
„H, ha ha. A teraz vážne aký je ten dôvod?“ nikdo sa nesmial a Simon sa na mňa pozrel.
„To nieje vtip mala by si ho niekedy počuť“
„Však ale on vyzerá, že ani nevie čo to je B-mol alebo basový klúč alebo kvartsext akord“
„Úú, niekto sa tu vyzná. Liam máš konkurenciu. Asi zobereme radšej ju na koncerty“ Liam sa na mňa pozrel veľmi prekvapivo.
„No čo? Chodila som na spev 3 roky“
„Aký je tvoj rozsah?“ spýtal sa Simon
„Vytiahnem iba po c3“ smutne som sa pozrela na zem.
„Iba?“ vybuchol Liam. Zdvihla som ramená v obrannom postavení.
„No ja už musím ísť.“ Podišiel ku mne a obímul ma
„Ahoj Cassie.“ Presunul sa k Liamovi a oni si dali tie chlapské pzdravy. Pohadzovali tam rukami najskôr v pesti potom inak. Ja sa v tom nevyznám, takže neviem.
„Čauko bratku. A dávaj si na ňu pozor. Takú možno už nenajdeš“ žmurkol na mňa a nasadol do auta. Keď zabočil na roh Liam sa sebavedome usmial.
„Uvedomuješ si, že teraz mi budeš musieť zaspievať?“
„Nie“.......... Pri spomínaní som si neuvedomila, že si jeho číslo dávam do srdiečka. Hneď som prestala a ceruzku zhodila na zem ako keby to bola tarantula. S krikom som odskočila. Ešte raz som sa pozrela na papierik aby som sa presvedčila, že som to naozaj nakreslila. Ja som mu vlastne ešte nezaspievala. A samozrejme ani nezaspievam. Pri tejto myšlienke som si spomenula na môj mobil. Vytočila som číslo a čakala. Zdvihol to na prvé zvonenie.
„Kto je? ‘‘ Chvíľu som bola ticho, nevedela som ako začať!
„Simon si to ty? Nerob si srandu! ‘‘
„Eee-ee ahoj to som ja.... Cassie‘‘ vyšlo zo mňa. Ej ale som kreatívna!
„Cassie? Myslel som že nezavoláš.“ Počula som jeho smiech cez telefon
„Nevolala by som keby si nemal môj mobil. ‘‘
„Pekná výhovorka, no nevieš klamať‘‘
„Čo tým chceš povedať? Môžeš mi ho prosím ťa nájsť? Včera si mi ho zobral, keď si prezváňal Nate-a ‘‘
 „Dobre za chvíľu ti zavolám na toto číslo. pa‘‘ nevolal asi 3 hodiny. Chytila som úplne nervy a vytočila som číslo.
Liamov Pohľad
Knock, Knock.
„Môžem vojsť?“ spýtal sa ma môj malý bratček. Položil som gitaru na ktorej som akurát dohral vedľa postel a potlapkal som miesto vedla seba. Môj malý červík sa vyštveral na posteľ . Mike má 10 rokov a už teraz to je lámač srdc. Vážne, už som tu videl dve dievčatá plakať.
„Čo potrebuješ krpec?“
„Potrebujem pomoc s dievčatami“
„Tak to si na dobrej adrese“ zazvonil mi mobil. Kukol som sa na obrazovku. Neznáme. Zdvihol som ukazovák aby počkal kým toto vybavím.
„Kto je? ‘‘  opýtal som sa. Bolo ticho. Napadlo ma, že  je to Simon. V poslednej dobe si zo mňa robia srandu. Chcú aby som s nimi išiel na nabudúci rok na koncerty ako hosť. Pospievam si s nimi pár pesničiek.
„Simon si to ty? Nerob si srandu!‘‘
„Eee-ee ahoj to som ja.... Cassie‘‘  zakryl som sluchadlo rukou aby ma Cassie nepočula  a pozrel sa na Mikea.
„Chceš vedieť ako sa balia baby? Tak sa pozeraj!“ šibalsky som sa usmial. Sludatko som si zase dal k ústam a spustil som.
„Cassie? Myslel som že nezavoláš.“ Zachichotal som sa. Prišlo mi to komické. ONA volá mne!
„Nevolala by som keby si nemal môj mobil.“
„Pekná výhovorka, no nevieš klamať‘‘ žmurkol som na Mike-a a dal som reproduktor na mobile.
„Čo tým chceš povedať? Môžeš mi ho prosím ťa nájsť? Včera si mi ho zobral, keď si prezváňal Nate-a ‘‘
„Dobre za chvíľu ti zavolám na toto číslo. pa‘‘ zložil som sa pokojne som sedel na posteli.
„Zavoláš jej?“ opýtal sa ma Mike a trhlo mu kútikmi. Pokrútil som hlavou.
„Vieš Mike, mal by si vedieť jednu vec. Ženy musíš prinútiť aby po tebe túžili. Vyskúšaj si to. Nájdi si nejakú babu, ktorá o teba nemá záujem a vyskúšaj to na nej. Najskôr sa s ňou škriep podpichuj ju a potom z ničoho nič ju nechaj. Uvidíš, že za tebou prilezie.“
„Ale ty za Cassie stále chodíš“
„Ale to je o inom. Cassie, to je úplne iný level. Takú babu nájdeš raz za život. Zatiaľ ma iba ona dokáže znervozniť jednoduchým pohladom.“ Mike sa postavil na posteľ a začal skákať do rytmu so slovami: Liam sa zamiloval Liam sa zamiloval! Chytil som mu jednu nohu a on sa vysypal na postel. Popri smiechu sa mu predrali slová z úst:
„Zavolaj je“
„Ak bude chcieť zaviolá. A teraz, čo si pozreme?“
„Transformerou!!!“ zapol som transformerou a sadli sme si do kresla. Spravili sme si popcorn a kolu. V polovičke filmu sa ozval môj mobl.
„Vidíš?“ s úsmevom som mu dal displey mobilu pred tvár.
„Zdvihneš jej to?“
„Joj, ešte sa máš čo učiť. Samozrejme že to zvihnem..“ Postavil som sa a zobral si bundu s klúčmi od auta.
„Kam ideš,“
„Do Wore-landu.“
„Prečo?“
„Lebo sa ma opýta kde som. A ja ju chcem prinútiť ísť tam.“
„Ako môžeš vedieť čo povie?“ zaujato sa na mňa pozeral a prikyvoval. Znova som zapol reproduktor.
„5 dolárov, že sa ma to opýta!“
„Platí“ vybral peniaze s vačku a čakal.

„Áno? ‘‘
„Ehm nezabudol si na niečo? ‘‘
„Cassie? Jááj. No hej mám ho. Môžeš si preňho prísť. ‘‘
„Dobre, kde si? ‘‘
„Vo Wore-lande. ‘‘
„Som tam do pol hodky. pa‘‘ zložil som to.  Vytrhol som mu zelený papierik z ruky na ktorom bolo napísané päť dolárov a vybral sa do auta.
Pohlad Cassie
Vošla som do Wore-landu, no medzi hráčmi som ho nevidela. Potom som zbadala skupinku báb okolo nejakého chalan. Ani som neváhala, kto by to mohol byť. Predrala som sa tam. Mala som pravdu. Uprosted zhluku báb sedel Liam s kofolou v ruke.

 „Dobre dámy, prosím uvolnite cestu. Ide daľšia fanynka. ‘‘ zaškeril sa a pozeral sa namňa. Flochla som po ňom.
„Daj mi ho. ‘‘
„o-o-o to bude chcieť niečo viac ako ‘Daj mi ho‘. ‘‘
„Prosím‘‘ vyplula som to slovo ako keby bolo nasiaknuté kyselinou.
„mmm. čo poviete dievčatá? Mám jej ho dať? ‘‘
dievčatá skupinovo pokrútili hlavami.
„Tak čo chceš?“
„Teba“
„Ok, a teraz niečo čo je realistické“ zdvihol ruku s mobilom do výšky. Kedže nejsom najväčšia skákala som po ňom. Po chvíli mi ho podal a ja som urazene vypochodovala z Wore-landu. Kým som vychádzala všimla som si tú kravu ktorej som prešla auto, lebo mi nazvala Charlotte Dinosaurusom. Ešte stále mala ten ‘satelit‘ okolo krku. Akurát afektovane kričala na Liama. Prevrátila som očami a vrátila sa späť. Nechcelo sa mi odísť. Sadla som si k baru. Popíjala som si džúsik a rozprávala sa s barmanom. Volá sa Luis. Je to gay, ale super sa s ním rozpráva.Z ničoho nič sa vedľa mňa obajavil Liam......

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára