utorok 15. mája 2012

12.KORS


„Tati?“
„Áno?“
„Prosím ťa otvoríš? To je Nate“
„Dobre.“ Počula som ako sa o niečom rozprávajú, a kedže som nechcela aby o mňe niečo povedal tak som vyštartovala dole. Neskoro. Už spomínali na moje detské trapasy. Nate sa na tom iba smial.
 „Dobre dobre, každý bol nejaký.“ Ozvala som sa. Zdvihol pohľad ku mňe.
„Ahoj, môžeme?“
„Jasné, a jak sa tam dostaneme?“
„Uvidíš, hlavne už pod.“ vonku samozrejme čakalo auto.
„To je tvoje?“ prekvapene som sa pozerala na krásny land rover.
„Áno“ hrdo odpovedal.
***
Vystúpili sme pred  budovou na ktorej žaril nápis Wore-land. Ked sme vošli, zbadala som bowling, biliard, a nejaké počítačové hry. Klasika.
„Tak vyber si!“
„Hmm. Biliard!“Vyhrkla som
„Okey, objednám niečo?“
„Jasné, ja si dám kofolu.“  Časníčka došla s dvomi kofolami.
 „Ďakujem‘‘ usmiala som sa.
„Okey, takže teraz ťa idem poraziť ‘‘ Povedal Nate
„Zdá sa, že aj tu máš fanúšičky‘‘ ukázala mu lístok čo mal pod jeho pohárom. Bolo na ňom niekoho číslo. Začervenal sa a schoval si ho do gatí.
„Ooo moj božee, teba sa lúúbi! ‘‘ Neodpovedal
„Zavolaj jej!“
„Nepovedal som ti, že sa mi lúbi.“
„Áno, ale ani si to nepoprel. Už ťa mám prečítaného za tie roky. ‘‘
„Však to aj ja!“
„Ako to myslíš?“
„Fakt si myslíš, že som až tak tupý, že som si nevšimol ako sa na seba pozeráte s Liamom? ‘‘ Ostala som úplne zamrzená.
„Prosím? To je sprostosť! A nemeň tému.“
„To ty ju nemeň, klameš samú seba.“
„Fáájn, ja si to priznám, ak si to priznáš aj ty!“ Neviem prečo som to povedala. Veď mne sa Liam nelúbi alebo áno? Som strašne zmetená!
„Ok, priznávam.“
„Aj ja!“
***
Hrali sme dosť dlho. Ale moja chyba to nebola. To pán Roserwood sa rozhodol, že neodídeme pokiaľ ma neporazí. Keď to už bolo 9:4 vzdala som to. Nehala som ho vyhrať.
„Ha vyhral som. A úplne sám!“
„Keď myslíš. Hlavne už podme.“
„Počkaj ako to myslíš: Keď myslíš?“ napodobnil môj hlas. Bolo to dosť komické.
„Nehala si ma vyhrať?“
„Nie“
„Nie?“
„Možno“
„Možno? Cassie!“
„Ale nie, samozrejme že si ma úplne porazil. Si až príliž dobrý.“
„Takže si ma nehala vyhrať! Cassie, ktorú poznám by toto nikdy nepovedala“
„Nate, nerieš to. Poďme domov. Ty zajtra zavoláš tej blondske alias čašníčka a všetko bude dobré.“ Ako som povedala tak sa aj stalo. Nate si našiel babu. Isté pluská to malo aj pre mňa. Viac času Nate a Kate znamená menej času Liam a Cassie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára