nedeľa 27. mája 2012

20.KORS

Baby, ja už slubujem, že sa tam niečo začne diať. Už v ďalšej časti sa niečo stane, ale nebude to na dlho. Dneska je taká kratšia, ale zajtra idem do školy až na tretiu hodinu a máme iba 3 hodiny. Och, ako ja milujem maturantov, ale to som sa už rozrečnila. Užite si časť :) Chloe



***
Ráno som sa zobudila už o 5. Dala som si tepláky a vyštartovala na dohodnuté miesto. Toby sa už rozcvičoval.
„Ahoj“ pozdravili sme sa naraz.
„Tak čo, si pripravená?“
„Na čo?“
„No na preteky. Kto bude prvý pri kaviarni a 8 blokov ďalej neplatí kávu, platí?“
„Platí“ rozbehli sme sa. Zistila som, že Toby je dosť sebarovný súper. Teda oproti Nateovi. O necelé dva kroky som vyhrala. Prehla som sa a ruky som si položila na kolená. Dýchala som ako dinosaurus.
„Nejako mám chuť na dve kávy a koláčik“ prerývane som zo seba vysypala. Chudák Toby sa na mňa vystrašene pozrel. Nedalo mi to a zasmiala som sa.
„To bol Joke!“ viditeľne mu odlahlo. Sadli sme si k stolu úplne vzadu. Skontrolovala som si hodinky, keďze dnes máme ešte školu.
„Tak hovor. Čo máš nové?“ spýtala som sa. A takto to išlo ešte pol hodinku.
.....“No a keď sme si už povedali, že sme spolu tak sme sa aj dohodli, že by sme mohli ísť spolu na Prom“
„So satelitom? Na prom?“
„Hej, ale nieje pekné ako ju voláš. A áno prom.“ oh aký naivný.
„Ale veď je len začiatok oktobra a prom je v apríli!“ o tom som ani nerozmýšlala. Och o rok budem mať aj ja prom. Potom hovoril väčšinou Toby o tom aké to je byť v mužstve a že majú celú chatu pre seba a že baby po nich idú, hneď ako sa objavia vo dverách.  Zaplatili sme, rozlúčili sme sa a každý íšiel svojou stranou domov. No ja som bola príliž rozčúlená na to aby som išla domov. Viem, že je to blbosť, ale mne sa Toby už dlho lúbi. Prečo sa chalanom páčia iba tie baby, ktoré majú na sebe tony make-upu? Uvidela som menší kopec a bez rozmýšlania som sa rozbehla naň. Vyšla som na samý vrch. Otočila som smerom na prírodu a začala som kričať. Proste som to zo seba musela dostať a niečo mi hovorilo, že ak by som spravila to čo normálne ( doma kričala do vankúša) nemalo by to ten samý účinok. Keď som sa ukludnila spadla som na kolená a tvár som si vložila do dlaní. Potom sa už nedalo nič iné okrem plaču. Bolo otázkou času kedy vybuchnem. Je to z časti preto lebo vôbec neviem čo sa deje, ja neprežívam.  Ja neviem ako som na tom citovo s Liamom ani s Tobym.  Ja neviem nič. Toto by chcelo talk s nejakým dievčaťom. Hneď ako prvá ma napadla Kate. Zavolala som jej a dohodla som sa na zajtrajšok pri starbuckse o 4p.m.
***

Až na to, že sa mi s Tobym pár krát stretli pohlady sa nič nedialo.
Celý zvyšok dňa sa mi v hlave vírili veci typu Toby a Liam. A na konci dňa sa mi o nich dokonca aj snívalo. Bola som na útese. Bol pokrytý škaredou trávou a bol neskutočný lejak. Kvapky padali do nepravidelného rytmu. Odrážali sa odomňa dole útesom.Padali hlbokým otvorom až kým nedopadli na ostré kamene .Z každej strany útesu pomaly padal Liam a Toby. Čas bol iba na záchranu jedného z nich. Ja som sa rozbehla k Tobym, no keď som sa zobudila z hrdla sa mi dral zvuk nesúhlasu. Celá spotená zo zlého sna som sa odokryla a vrhla sa do sprchy. Dneska si dám šaty. Rozprávala som sa sama so sebou. Dala som si čipkované šaty telovej farby. Doladila som to polobotkami hnedej farby, ktoré ladili k mojim vlasom. Tie volne padali poniže ramená. Kedže šaty boli bezramienkové, zobrala som si hnedý svetrík. Do tašky som si nahádzala všetky možné veci a vybrala sa za Charlotte do garáže. Rozhodla som sa, že si s ňou musím uťužiť vzťah. Aspoň s niekym.

2 komentáre: