pondelok 28. mája 2012

21.KORS

Ahojte, dnes je to podla mňa hrozne napísané, ale slubujem, že to bude
 medzi nimi ešte škrípať :) Chloe


 Po škole som bola dohodnutá s Nateom na biliard. Zaparkovala som  Charlottku, a vydala som sa na dlhú cestu k biliardu, zaplnenú dymom z cigariet. Nenávidím cigarety. Strašne smrdia, Fuj! Došla som k nášmu obvyklému stolu. Nate tu nebol, no za to tu bol Liam.
„Ty čo tu robíš?“
„Neviam. Nate ma sem zavolal“ v tú sekundu nám obidvom zazvonilk mobil. Bola to SMS-ka. Skôr SMS-ky. Po prečítaní sme sa na seba pozreli divným pohladom. Neviem na to nájsť nejaký špecifický názov. Na display-i mi svietilo: Pardon, ale musím ísť s Tobym k doktorke. Niekedy inokedy si to vynahradíme, ale vy si kludne zahrajte. A hlavne žiadne prasačinky! Stačila mi nedeľa! J N
Viditeľne som sa začervenela. Liam pohodil hlavou smerom ku stolu.
„Ideš?“ Nechcelo sa mi celý deň trčať doma, tak som prikývla.
„Ešte nevieš do čoho ideš Donovanová!“

„Prosím ťa, zničím ťa až tak, že ťa budú zoškrabávať z Afrického poloostrova.“
„Sa uvidí“ s chutným úsmevom do mňa drgol.
***
Hra bola v plnom prúde, keď sa v klube objavil Toby (Môj Toby). Bol tu aj s tým satelitom. Znechutene som trafila do guli. Liam si to všmol, a kukom sa mojim smerom. Potom sme hrali ďalšiu a ďalšiu hru. Keď to bolo asi 3:3 a moje oči stále ubehávali za Tobym, ozval sa Liam.
„Prepáč, ale dokonca ja vidím, ako sa naňho pozeráš. Si nenpadnáááá‘‘ zachichotal sa Liam
„Ja sa naňho nepozerám. A o kom to vlastne hovoríme?‘‘ No čo, keď sa zahrám zlahka blbú? Zdvihol obočie a naklonil hlavu ku mňe. Chvíľu bolo ticho.
„Chceš aby žiarlil?“ Diabolsky sa usmial. Mal nenormálny zmysel na schovávanie pocitov. Nikdy som nevedela, čo sa odohráva v jeho hlave.
„Hmmm. Počúvam‘‘
„Pobozkaj ma‘‘
„Prosím? Pozri ja...‘‘ Polka môjho ja to neuveriteľne chcela, ale rozum mi to nedovolil. Znova mi skočil do reči
„Nie tak to myslím. Chceš ho nasrať, že? Nasrať niekoho ako je Toby je docela ťažké, ale ako každý muž má svoje slabiny. Baby. Musíme ho nasrať a chceš tu pobozkať niekoho iného?‘‘ rozhliadla som sa. Boli tu samý tlstejší motokári, a pár chalanou z našej školy.
„Dobre, ale prečo mám pocit, že to tak trošku chceš aj z iného dôvodu?‘‘Bola som nervozna, kto by nebol? Idem pobozkať chalana o ktorom sa práve snažím zistiť, či ma priťahuje. Jasné  Cassie, ideš na to dobre. Pochválila som sa v duchu.
„To nepopieram‘‘ zapýrila som sa a Liam sa zachichotal. Svoje tágo položil na stôl a spravil krok ku mne. Už sa na nás pozeral Toby. Fajn, máme jeho pozornosť. Teraz alebo nikdy. Bola som opretá o biliardovi stôl. Liam ma uveznil s nohami. Chytil ma za boky a pritiahol si ma k sebe. Ešte pred bozkom mi stihol povedať.
„Nech to výzerá že sa neskutočne chceme.‘‘ zaškeril sa. Ako keby som sa musela pretvarovať! Tak trošku som to v danom momente chcela. Priložil si pery na moje. Vložila som sa do toho.  Chytil ma a položil si ma na stôl. Nohami som sa hopálala pri jeho bokoch. Moje ruky sa hrabali v jeho miernych kučerách plných tajomstiev. Ruka mu zablúdila pod moje tričko no nehala som to tak. Vpíjal sa do mojich pier, hral sa s nimi. Bozkávali sme sa dosť dlho, no na moju obranu, ťažko sa stopne niečo pričom sa cítiš neuverteľne dobre. Bola v tom túžba a všetko okolo. Ťažko sa to opisuje, to proste musíte zažiť. Opísala by som to ako nejakú drogu, asi. Akurát, že tu nije riziko usmrtenia, aj keď človek nikdy nieje. No istota je v to, že sa stanete závislým. Uprimne? Myslím si, že tento bozk z hlavy nedostanem ani ak by osm chcela. No ja nechcem. V tú chvílu mi bolo úplne jedno, kde sa práve nachádza Toby. Užívala som si každý dotyk jeho pier. No ani tento bozk netrval večne.
„To bolo...“ zadychčane som mu hovorila.
„Aké?.‘‘ behali mu iskričky v očiach
„Divné“ zaklamala som mu.
„Tak potom, prečo ti bije srdce ako keby sa ťa dotýkal nejaký Robert Pattinson?“
„Po prvé nebije, a po druhé Pattinsom ma vôbec nebere“ Položil mi dlaň na hrudník. Samozrejme som mu ju zhodila. Usmial sa.
„Nevieš klamať! Idem zaplatiť, počkaj ma pri aute. Myslím si, že dnes sme skončili“ prikývla som a vybrala sa von.Zbadala som Tobyho so ‘satelitom‘ v aute dosť nahnevaného a rozrušeného. Len som sa po usmiala, a išla nájsť auto. Toby si ma všimol a hned sa otočil k tej babe a túžobne ju pobozkal. Mňa tým nenasereš, kričala som mu v mysli. Pozerala som sa na nich a ked prestali pozrel sa namňa. Ja som iba zdvihla ruku s flašou vína na znak: Blahoželám ti, že máš babu. No a inak idem sa opiť s Liamom. Ked Liam vyšiel z Wore.landu, všimol si čo sa deje, tak pokračoval v našej hre. Podišiel ku mňe, dalo mi pusu na čelo, obímul ma a potom sme išli smerom k autu.
„Nečakal som, že budeš až takto dobre hrať. Musím uznať, že sa zlepšuješ. A ak budeš niečo podobné potrebovať, kludne mi zavolaj“ skonštatoval
„Moc si na to nezvykaj“ zasmiala som sa
Zaparkovala som pred domov, vyšla som a kultivovane som sa rozbehla po schodom. Brala som schody po piatich, takže polemizujem na tým, či je správne slovo KULTIVOVANE. Vošla som do izby a automaticky som sa hodila na postel. Chytila som si vankúš a začala ho žmoliť s obrovským úsmevom na tvári. Dievča ty si beznádejne v tom!  Zakričala som si do vankúša a keď som sa ako tak ukludnila vošla som do sprchy. Viac ako som bola som sa už ukludniť nemohla. Tancovala som si ako najväčší retard s tým najšialenejším úsmevom, ktorý nie a nie odísť. Zmierila som sa s tým, že mi ostane aj  v spánku. Na Tobyho som prekvapivo moc nemyslela. Akože stále ma bolelo, že je s tou Melody, ale ak chce byť s barbinami nech je s barbinami! Teraz som mala väčší oriešok vylúštiť. Ja a moje pocity k Liamovi. To bude na dlho. S myšlienkov na náš bozk som zaspala. Snívalo sa mi o oslave, ktorú mám mať pozajtra. Zajtra doučko a potom halo sobota. Tak sa teším.


2 komentáre:

  1. páni...dufam ze sa to medzi Liamom a Cassie coskoro vyriesi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No, v to dufam aj ja. Ja pisem podla nalady, takze dufam ze budem happy :)

    OdpovedaťOdstrániť