piatok 15. júna 2012

Hojký :D

Takže :D Rada by som sa vám predstavila ľudia , som nová "adminka"  Lucká  ale tu budem Lucy :D Kedže môj životný sen je raz žiť v Londýne ( nie navštíviť len to mesto , môj oco tam žijé takže ja som tam skoro každé letné prázdniny na mesiac :D) Som šialená , smejem sa na každej somarine , milujem dvojzmysly , som hnedovláska , zastávam názor , že každá brunetka musí mať za bestfriendku blondýnku ( len potvrdzujem skutočnosť :DD ) a som z Prešova :D Budem vam tu sem pridávať story , ktorá sa mi vkradla do mysle a aj do môjho života . Niektoré veci su reálne niektoré len domyslené :D Volá sa Love or friendship a myslím , že každý návštevník tejto stránky si to bude vedieť preložiť :D Ale istota je istota ! (Láska alebo priateľstvo) Nechcem vám tu sem vypisovať slohy , tie si nechávam v zálohe na LoF . Zatiaľ vám to postačí :D Majte sa krásne a tešte sa zajtra na prvú časť ;)

Bye Bye ;) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára