pondelok 4. júna 2012

24.KORS


Som strašne rada za stále komenty od ,,Nicol&quot. Vôbec ťa nepoznám, ale som ti strašne vďačná :)  K poviedke: Ešte stále je ten istý deň. No ešte je jedno a to isté ráno, aby sme boli presný. Ešte Ďalšiu časť dám ten istý deň.... Pardon, ale za ten deň by sa malo toho veľa stať :P A už to začne na oslave s Liamom... Chloe. I hope you'll gonna like it :)


Niečo mi hovorilo, že Nateovi niekto nakázal držať ma čo najďalej od domu. Nechcela som to rozoberať tak som si zobrala klúče a mobil, a bez najmenšieho podpichovania vyšla von. Viete čo to bolo prehltnúť takú štiplavú poznámku? A ešte k tomu na Natea? V aute sme si rozospievali naše ‘úžasné‘ hlasivky. Náš smiech sa rozliehal všade možno. Na okolité autá sme hádzali psycho face-i. Rodičia mali na tvárach pohoršený výraz a krútili hlavami. Deti sa smiali s nami a kývali nám. Smiali sme sa až sme dostali krč do brucha, boli sme červený ako kečup ( :D ) a nevedeli sme dýchať.
***
Dorazili sme tam a prvé, čo sme spravili bolo, že sme si objednali. Ja moje vanilkové laté a Nate pivo.
„ Takže nie mango?“ spýtal sa ma Nate.
„Mango papám iba keď som nervozna smutná alebo niego negatívne“ otočila som sa chrbtom k baru. Bola tu s nami ešte skupinka malých dievčat vo veku približne deväť rokov. Stačil jeden pohľad a my sme vedeli, čo sa bude diať. Postavili sme sa na podium a ako sme tušili všetky hlavy sa na nás otočili. Pozerali sa na nás ako na debilov.
„Ideme na to?“
„Poďme“ buchli sme si päsťami.
„Takže, čo vás sem privádza princezničky?“ všetkým sa rozjasnil úsmev na dokonalej, neskazenej tváričky. Zborovo zakričali, že jedna z nich má narodeniny. Lucie.
„Lucie, poď k nám na podium“ povedal do mikrofonu Nate. Zišla som dole po stoličky. Lucie sa na ňu vyštverala. Bola takú chutná, ešte nedočiahla nožičkami na zem.
„Tak princezná. Keďže máme narodeniny v ten istý deň, splním ti prianie. Povedz si pesničku, hociakú“ ostatné baby prerývane kričali jedno meno. S Nateom sme si vymenili neisté pohľady. „Justin Bieber“ a takto kričali. Lucie svitlo a výťazoslávne zhíkla:
“Baby“ A tak sa začali prvé noty. Hore na telke sa začali vyjasňovať text pesničky. Tu tutu oooouoooouo. You know you love me, I know you care... Šmýkali sme sa na kolenách po podiu, smiali sa a pri refréne išli do publika a smievali z dievčatami. Nate si klakol na koleno a podal mi ruku: You want my love, You want my heart. Vložila som mu ruku do dlane a sadla si na jeho koleno. Ruky som si dala za jeho krk. Zrazu ma zhodil na zem s vetou: Girl quit playin‘. Vstala som a zhúkla som: We’re just friends, what are you sayin‘? Urazene som išla na druhú stranu podia.  Nate ma dobehol. Chytil ma za ruku a otočl si ma k sebe. I was like baby baby baby ooo. Naše výšky boli extrémne falošne, no nikomu to nevadilo. Všetci sa smiali na Nateovi, keď sa snažil robiť typické Justinové pohyby. S kŕčami som sa presunula k Lucie a spievala som s ňou. Dych mi už dochádzal, no pokračovala som. Keď sa pesnička skončila a Nate sa chystal skočiť do publika, všetky baby sa za nami rozbehli na nás. Zo všetkých strán nás obímalu a oslávenkyňa nám položila otázku na ktorej sa budem smiať ešte v šesťdesiatke.
„Prídete aj na moju oslavu o rok?“ S Nateom sme si vymenili pohlady. V našich očkách pobehovali bankovky.
„Jasné“ vymenili sme si s maminkami telefonne čísla. Jedno dievčatko pribehlo k Nateovi.
„Vezmeš si ma?“
„Rád ale si ešte malinká, a ja som zadaný“
„A ak by som si dala maminkine topánky na opätku?“
„Uvidíme kráska“ otočila sa a rozbehla sa k ostatným babám.
„On mi povedal kráska“ ovievala sa rukou a jej líčka chytili červeň. Lichotivo sa zamrvilaa čakala na reakcie. Všetky baby začali výskať, no so závistivým pohladom. Závisť im priam sršaala z očí. Tie iskričky boli také veľke, že by sa dali nazvať ohňostroje.
„Počkajte, ako sa voláte? Každá skupina má nejaký názov“ bezmyšlienkovite som jej skočila do reči.
„Jednorožci“ A takto sa začala naša etapa zarábania. O tomto budú čitať ešte aj naše pravnučky. Deň keby sa rodina Donovanových a Roserwoodových spojila a vytvorila ziskovú spoločnosť menom Jednorožec.
***
Sadli sme si ku stolíku.
„To si vážne chcel skočiť na tie malé krehké stvorenia?“
„Neviem, možno. Jedna malá princeznička mala väčšie tricebsy ako ja. Ale teraz k vážnym veciam...“
„Ako napríklad, že ti stúplo percento fanúšičiek?“
„Ha-ha vtipné! Ide o Kate“
„To na mňa ani neskúšaj. Veď ste spolu šťastný, vždy keď ste pri sebe rozžiarite sa. Neuverím ti, ak mi povieš, že máte problémi“
„Dobre to nevyšlo.... A čo ty a Liam?“
„Čo myslíš tým to nevyšlo?“
„Neodskakuj od témy“ V očiach mu začala svietiť kontrolka. To ma naštartovalo ešte viac.
„Neodskakujem“
„Tak pokračuj“ Shit, shit, shit with this bulshit! Cassie vymysli niečo!
„Aká bola téma?“ Vážne? Akurát  toto ťa napadlo? Už letela imaginárna facka. Zdvihol obočie.
„No,....“ popohnal ma.
„Nemám ho rada, ak ti ide o to.“ Klamala som až sa jednorožci menili na dinosaure.
„Cassie“
„Fakt“
„Fajn“
„Nie, vážne. Nenávidím  na ňom ten jeho povýšenecký úsmev. Nenávidím na ňom, že vie presne ako ma vytočiť, že je vždy taký vyrovnaný a kludný, zatiaľ čo ja som vytočená! Že si myslí, že sa mi lúbi, že vždy vyzerá neuveriteľne sexy, že mám chuť ho pobozkať vždy keď sa na mňa usmeje tým jeho úsmevom. Že žiarlim vždy keď ho vidím z Melody, síce ona má toho Tobyho! Preboha...“ buchla som sa na pusu.
„Posledné štyri vety som povedala naozaj nahlas?“ okoloidúce dievčatka namňa so smiechom prikývlo.
„Preboha, musím ísť na vzduch. Toto nieje normálne. Toto sa nemôže stať“
Vybehla som von. Zatvárala som dvere, keď medzi otvorený priestor vložil Nate nohu.
„Robíš si srandu?“ spýtal sa.
„Prenásleduješ ma či čo?“ odpovedala som mu na otázku otázkou. Nie nie Cassie, nemôže ma prťahovať! Ty si fakt sprostá Cassie. Vážne si myslím že si ojedinelý prípad? Ale keď.. Ježiš, nemysli na ňho! Budem si musieť nájsť nejaké hobby, napríklad štrikovanie. Aby som na neho nemyslela. Toto nieje normálne. Ja by som o ňom vôbec nemala premýšlať. Už si sa úplne zcvokla! Hádam sa sama so sebou, úžasné! Chcelo by to poradu, pre mňa!
„Nate?“
„Hm?“
......

2 komentáre:

  1. milovaný narcis: tak za ten kečup...!!! :D a ešte smajla si tam hodila :D
    geniálna casť...hmmm mohla by si už dať ďalšiu!!!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zvednuty tulipan, laska moja, Ty by si mohla dat. Nemam co citat :D

      Odstrániť