utorok 5. júna 2012

25.KORS

Dneska vôbec nestíham, pardon, ale odrazilo sa to aj na časti. Nebudem tu veľa písať, iba * i hope you'l like it* Chloe PS: už viem aj ako to ukončím, a čo sa tam stane. Bude to smutné, ale za to môžu pesničky ktoré počúvam.


„Ale nič“
„Cassie, je to pravda?“
„Nie“
„Neklam mi! Cassie, povedz pravdu, je to dôležité aby si mi teraz odpovedala pravdivo“
„Na čo to je tebe?“ pozerala som sa celý čas na zem. Nateovi klamať do očí proste nedokážem. Nikdy som mu neklamala, pokial nešlo o nevyhnutnosť. Napríklad keď som potrebovala jeho názor na moje oblečenie a povedala som mu, že môj otec odpadol a že je to s ním zle, nech dojde k nám. To BOLA nevyhnutnosť!
„Takže sa ti lúbi“ uzavrel tu nedopovedanú vetu, ktorá medzi nami krúžila ako oblak plný vody, v tomto prípade ťažoby, ktorý čakal len na dážď, pravdu.
„Bože môj tebe sa vážne páči.. Ty to nepopieraš...“
„Definuj slovo páči“ gestikulovakla som rukami. Nate na mňa pozrel ako na debila.
„Je to pravda. Ja osobne som si to utvrdil až teraz, no Kate mi už dlho hovorila, že skončíte spolu“
„Bože chrán. Ja a ten homo habilis?“
„Cassie si v pohode?“ môj pohlad sa upieral do neznáma.
„Prepáč, naplo ma a na mikrosekundu som upadla do kómy.“
„Neriešila si to už s Liamom? Pretože on mal ten istý postoj, lenže on si to aspoň priznal“
K čomu sa priznal? Moja nahlas nepoložená otázka ma napádala a trápila ešte ďalších 10 minút. Výrila sa mi v hlave a výťazila nad každou, ktorá ju chcela presiliť. Na mojej tvári sa usadil nezvratný úsmev.
***
Oslava sa začala. Všetci sa vrtia do rytmu pesničiek Nateovho gesta. To znamená na začiatok tuc-tuc pesničky, potom Nicky minaj a beyonce štýl a vždy VŽDY to zakončí pesničkou Everybody dance now. Terau sme vo fáze Everybody dance now. Nate sa odsunul od svojho DJ-ovského miestečka. To sa mi naňho nehodí. Veď má dokonca páskou ohradené miesto, kam nikto nemôže vkročiť. Ide to asi 3 metre od DJ-ovského pultu.  Odlahlo mi, keď som ho zbadala vraciať sa späť, no ten pocit sa hneď vrátil, keď som uvidela mikrofon v jeho lavej ruke. Spustil pesničku od Rihanny.
„Všetci čo sú slobodný, zdvihnite ruky!“ Všetci v mojom dome ho počúvli. Boli všade, dokonca aj na poschodí. Sedeli na zemi a nohy sa im hompálali vo vzduchu do rytmu hudby. Tuc  tuctuc tuc.
„Tak a teraz. Keď poviem Cassie, vy poviete Happy birthday“
„Cassie“
„Happy birthday“ zakričali všetci v tomto obrovskom rodinnom dome, ktorý nazývam domov.
„Cassie“
„Páči sa ti to?“ niekto mi zašepkal do ucha a chytil ma za boky. Jeho dych ma jemne šteklil na krku. Ani som sa neunúvala otočiť. V pozadí som stále počula skandovať mojich kamarátov. V tomto prípade je slovo „kamaráti“ irelevantné.
„Ahoj Liam“ Keď som povedala jeho meno stisol ruky držiace moje boky. Keď vyprchalo posledné písmeno jeho mena z mojich úst, vyprchal aj jeho stisk. Bolo to akoby som opustila svoje ja, hneď po tom ako sa odtiahol. Otočila som sa k nemu. Keďže sme mali okolo seba minimálny priestor, načapila som sa naňho. Uškrnul sa.
„Nezvykaj si“
„Ale ja by som si na toto vedel zvyknúť. A nemôžem klamať, že si to neužívam.“ Tentokrát som sa zaškerila ja. Všetky oči sa otočili na nás, a ustúpili o pár krokov čím nám spravili veľký priestor. Tentokrát začali skandovať iné slovo.  Namiesto „Happy birthday“ kričali:
„Tanec“ S Liamom sme si vymenili zmetený pohlad. Liam sa hneď spametal, no mne to trvalo ešte dlhšie. Oveľa dlhšie. Uklonil sa ako gentleman s 18. storočia s iróniu v tvári. Zachichotala som sa a s jemnou eleganciu som mu položila ruku do jeho ponúknutej dlane. Hryzla som si do pery a ruky si položila za jeho krk.
„HO-ho-hoooou, tak teraz nevieš s čím si sa začal Liam“ povedal Nate a pustil pesničku iného žánru. (http://www.youtube.com/watch?v=unR5xNqPZhQ )
„Dneska žiadna uštipačná poznámka nebude?“
„Dnes nie“ odpovedal, pri čom neopustil moje oči. Po chvíli mu spadol pohlad na moje pery. Znova som si do nich kusla, užívajúc si, že som stredobodom Liamovej pozornosti. Stále pozerajúc sa na moje pery mi chytil ruky a odsunul si ma od seba. Chytil ma za ruku a otáčajúc si ma, ma pritiahol k sebe. Otáčajúc som sa k nemu približovala. No keď raz začnete, nie je najlahšie prestať. Naberajúc na rýchlosti som narazila na jeho hruď. Moja noha sa zakliesnila o jeho boky, a ruku som položila na jeho tvár.
„Ale,ale. Niekto tu chodil na spoločenské tance“
„Niektorý museli.“
„Fájn, tak si to ideme pripomenúť“ Konečne sme sa odsunuli. Už to bolo 10 centimetrou od seba a nie tri. Pozerali sme sa navzájom na naše pery. Prikročil bližšie a chytil ma pevnejšie.
„Takže niesom sama?“
„Len si počkaj“ začali sme tancovať Salsu. Kým stál jednou nohou som mu okopírovala nohu z vonka, a zastavila som sa pri kolene. Zakliesnila som sa na kolene a druhú nohu som vystrela do výšky.
„Hmm, aj šnúru vieš“ začali sme sa pohybovať po parkete. Vytvárali sme kruhy a občas ma zatočil. Párkrát ma aj zodvihol. Celý ten čas sme sa na seba pozerali.
„Kde si sa to naučil?“ robili sme hociktoré salsové kroky, ktoré nás napadli.
„Moja mam mala svadbu, a rozkázala mi aby som vedel tango a salsu“
„Takže ty vieš aj tango?“
„Už to tak vyzerá“
„To si musím niekedy overiť“ Napríklad Prom prebehlo nám hlavou.
„Hmm“
„Čo si myslel tým hmm?“
***
Nate sa ozval do mikrofonu.
„Môžeme vidieť, že sa rozprávajú“ tajnoskársky som sa na neho pozrela a zodvihla som obočie. Hneď na to som spravila najpsychopatickejší pohlad. Všetci sa zasmiali. Zastavili sme a ja som sa načiahla k Liamovmu uchu a pošepkala mu niečo nezmyselného. Asi pochopil o čo sa pokúšam, pretože sa sladko usmial.  Zas mu vystúpil priehlbinky na líčkach. Palcom mi prešiel po mojom líci a dal mi pusu na čelo.
„Hej hej, Donovanová! Toto mi vysvetlíš! Čo ti povedal a čo ty jemu? Hej, som jediný, kto je zvedavý?“ Dav začal kričať. Hyperaktívne som pokrútila hlavou na nesúhlas.
„Ohh“ smutné vzdychnutie sa šírilo na všetky strany, odrážalo sa kade možno. Nedalo mi to,  zasmiala som sa.
„No ták C“
„Čítaj medzi riadkami jednorožec môj“ Nate sa zapýril.  Zodvihla som ruku a vystrčila prstenník, prostredník a ukazovák. Po vyslovení mojej vety som schovala prstenník a ukazovák. Cez celý dom sa rozliehal smiech v podobe výsmechu. Nate mi perami naznačil. Pre tentokrát si vyhrala.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára