utorok 26. júna 2012

Duch?:D

Ahojte ;D S Love or Friendship som na dobrej ceste , ale stále mi tam niečo chýba . Ešte to trochu poprepisujem a zajtra už vám to sem dám ;) Pridám vám sem aj moju dávnejšiu tvorbu . Napísala som to presne 22.júla 2011 v 13.55 :DD . Príde mi to také divné , nereálne ale celkom sa mi to páči :) Poviem vám v akom úžasnom stave je moja klávesnica . Vzpiera sa a nechce písať s . Nič zlé som jej neurobila , okrem toho , že som po nej tresla rukou . Ale to neznamená , že sa má na mňa uraziť! :D Kvôli nej musím to písmenko kopírovať a vkladať do každého slova . Včera , keď som ležala vo vani som si čítala knižku z knižnice. Brat začal búchať na dvere nech si pohnem a moja dokonalá knižka mi spadla do vody . Teraz sa suší na balkóne a dúfam , že to dopadne dobre :DD Moja úžasná zubárka ma objednala na strojček až o mesiac a to je asi dosť noviniek :D Pridávam starú tvorbu + moju momentálnu fotku . Nezľaknite sa ma ;D


Bol krásny jesený večer . Vonku už bola prevažne tma . Sedeli sme v obývačke a pozerali horor . Náš pes pribehol do izby . Kňučal a škrabal na dvere . Povedala som , že ho zájdem vyvenčiť . Naši boli zásadne proti tomu , lebo vonku je už tma a že s ním pôjde starší brat . Ja som ich nepočúvala . Dala som si vlasy do chvosta , vzala mikinu , natiahla na seba dlhé nohavice a vzala do ruky obojok s vodítkom , keby niečo aj mobil . Nuž bol vybitý tak nič z neho . Vezmem si aspoň baterku .Otvorila som dvere a vypustila Nelly . Behala si a cítila sa voľná . Bolo ešte trochu vidno tak sme zašli hore na lúku . Sadla som si na trávu a pozerala ako sa blázni . V tom ma niekto pohladil po líci . Trhlo mnou a Nelly začala brechať a vrčať a skákala vedľa mňa ... POzerala som ako úplny blázon čo sa to deje . Niekoho som vedľa seba cítila ale nikto pri nás nebol . Znovu sa ma niekto dotkol ... Tentokrát ma pohladil po vlasoch ... Bála som sa kto je to ... Nelly vrčala a skákala ako zmyslov zbavená . Zrazu , ked vyskočila ju niekto z celej sily buchol a bolo vidno čo sa stalo ... Skočila ... V tej minisekunde jej zaviala srst pri krku ... Zakňučala a zvalila sa na zem ... Nehýbala sa ... Začala som plakať a prosiť , nech ten kto je pri nás okamžite odíde a nechá nás tak ... Ta osoba ma objala a pošepkala mi niečo . Bolo to niečo v tom zmysle ako : ,, Ži naplno lebo tvoj život sa ti môže skončiť veľmi rýchlo . ´´ ďalšie slová som nerozumela . Niekto ma chytil za ruku a odišiel ... Už som tú energiu necítila .... Moje kroky viedli k potoku ... Netuším prečo ... Vonku už bola úplná tma tak som vytiahla baterku . Zacítila som obrovský smrad ... Chcela som sa vrátiť ale nešlo to . Niečo ma ťahalo dopredu k zdroju zápachu ... Namierila som tam baterku ... Ležala tam žena . Bola nahá a zrejme rovnako stará ako ja ... Telo bolo v miernom rozklade ... Začala som vrieskať a utekala som domov ... Doviedla som tam rodičov ... Keď sanitka odnášala telo , pocítila som jemný dotyk na líci a  hlas : ,,ďakujem´´

Áno ja viem . Príliš fantastické na dnešnú dobu ;DD + Tá sľúbená fotka ;D



Milujem svoje vlasky ;D







S láskou , vaša Lucy ;D





2 komentáre:

  1. megáá vlasyy! aj ja som mala take ale dala som sa ostrihať,ty to nerob! aaa duch megáá myslela som si že to bude niake psycho a ona tam najde niake telo. aaaa kedy bude dalšia čast LoF?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj dlhšie som mala:D ale som si povedala že nožnice sa mojich vlaskoch uz nedotknu :D a akurat idem pisat LoF :)

      Odstrániť