piatok 13. júla 2012

Just one hug -1

Helou ľudia . Áno teším sa ako malé decko . Som späť doma . Môj krásny sused (ktorý si toto podľa mňa prečíta ;DDD) Mi pomohol na mojej ceste osudu . Konečne som sa dostala domov po 6 dňoch . Prečo ? Pretože som ukecala moju najbližšiu osobu že umieram ♥ ♥ ♥ :DDDDD Nie až tak nie . Len , že mi je zle a chcem ísť domov . K tomu uhorka s mliečkom a som doma v postieľke :DDDDD Rozhodla som sa , že vám sem pridám jednodielovku . Jednodielovka rozdelená na 2 časti xD Áno stihla som ju napísať u tety . Nieje o 1D tak dúfam , že sa vám bude páčiť :) PS: človek najbližší môjmu srdcu ma opustil :( ♥ ÁNO . ROZCHOD s najlepšim kamarátom :DDDD Idem zjesť zmrzku a poplaćem si trochu . Zatiaľ ;)



Dúfala som , že sa mi to podarí aspoň raz . Objať osobu , ktorú milujem .
Večer . Tma . Hviezdy sa ligocú na oblohe . Vystupujú a usmievajú sa na ľudí . Ja kráčam po ulici . Nikdy predtým som tu nebola . Pouličné lampy zhasli . Vythiahla som mobil z vrecka a svietila som si na cestu . Vysoké múry budov mi naháňali strach . Srdce mi bilo zdesene . Nenávidím opustené ulice . Začula som za sebou kroky . Pochytila ma úzkosť . Obzrela som sa . Zazrela som útlu osobu . Nejaký muž . Vysoký ale chudý . Mal na sebe kabát a čiapka mu zahaľovala celú tvár . Chcela som mu tipnúť vek . Podľa chôdze musel mať niečo s nohou . Prečo kráča za mnou v tme ? Starý , zahalený muž ? Mám čisté svedomie . Nič sa mi nemôže stať . Vytočila som si na telefóne falošný hovor . Nechala som mobil zvoniť . V duchu som rátala  . 1  . Nádych . Výdych . 1 Ovečka . 2 . Nádych . Výdych . 2 ovečky . 3 . Nádych . Výdych . 3 ovečky . Zdvihla som telefón a dosť vysokým tónom hlasu som sa začala rozprávať sama so sebou . Áno . Kráčam už do obchodu . O chvíľku som doma . Áno počkajte ma . Nie nejdem sama . Je tu síce tma ale svietim si mobilom . Áno , vchádzam do obchodu . Pa zatím . Zložila som a jemne si vydýchla . Otvorila som dvere . Ozval sa jemný zvonček . Tudítu . Obzrela som sa po predajni . Za pokladňou sedela mladá žena . Chúďa . Má nočnú . Dlhé blond vlasy si omotávala okolo prsta . Jej uprený pohľad do neznáma obrátila ku mne . Pozerala na mňa jej čiernymi očami . Tiene jej krásne zvýraznili oči . Otvorila jemne ústa a vyfukla bublinu . Usmiala som sa smerom k nej . Kráčala som k pultom s malinovkami . Vybrala som si nejaký pomarančový džús . Vedľa mňa stál nejaký čudný chlapík . Tlstý s kučeravými vlasmi . Niečo si mumlal popod nos . Zrejme sa ma na niečo pýtal . Nerozumela som mu . Talian ? Francúz ? Sorry , I don´t understand to you . Môj zvonivý hlas sa ozýval po predajni . Kráčala som k pokladni . Cigarety . Veľa ľudí ma odhováralo od fajčenia no ja som nedokázala prestať . Povedala som im , keď budem šťastná s osobou ktorú milujem ,  prestanem fajčiť . Fajčím tri roky . Odvtedy som nebola šťastná . Vyťahovala som tri krabičky malboriek . Zvonček ohlušujúco zazvonil Tuditúuuuu . Z košíka som vytiahla džús s cigaretami . Pokladníčka mi zatiaľ blokovala , kým som ukladala ručný košík medzi ostatné . Počula som ako sa niekto háda . Nechcela som sa otočiť . Bolo by to priveľmi nápadné . Tak som sa postavila späť ku pokladni a počúvala . Ty kur*a ! Ako si mohla ? Okamžite sa otoč ! Inak to do teba napálim ! Počuješ ? Alebo ťa klátil aj do uší ? Zazerala som na predavačku . Tá len nehybne stála . Vypúlila oči a snažila sa mi niečo naznačiť. Ruky jej klesli k pokladni . Zatlačila nejaký gombík a mala slzy v očiach . Zavrela oči a niečo nezrozumiteľne mumlala . Slza jej stiekla po tvári . Kde som sa to dostala ? Začula som krik . Vreskot . Buchot . Zacítila som pálčivú bolesť medzi lopatkami , ktorá dosahovala vysoké ciele až pri mojom hrudníku . Snažila som sa nadýchnuť . Nešlo to . Priložila som si ruku k mojím prsiam . Vášni ľahko podľahnutej miesto , z malej medzierky  medzi mojimi prsiami ,  ma prebodávala neskutočná bolesť . Zavrela som oči . Svet sa krútil . Cítila som niečo horkasté na mojom jazyku . Nevládala som otvoriť oči . Chcelo sa mi spať . Čo sa to vlastne deje ? Nechápem . Z posledných síl som otvorila oči . Videla som len čiernotu . Prázdny priestor pohltený tmou . Chcela som kričať . Nešlo to . Chcela som plakať . Nešlo to . Cítila som sa uveznená vo svojom vlastnom tele . Pomôžte mi niekto prosím . Sama so svojimi myšlienkami . Rozplakala som sa . Len vo svojích myšlienkach . Chcela som hýbať rukami . Kopať nohami . Spievať . Tancovať . Nič nešlo . Zavriem oči a všetko sa vráti do normálu ? Z posledných síl som zavrela oči .   V ušiach mi stále znela pesnička z rádia , ktoré sa nachádzalo na predajni . Simple Plan - Summer paradise . 


S láskou Lucy ;)

2 komentáre:

  1. wauuuuuuuu . super :) neviem sa dočkať na ďalšiu. a to s tvojim kamArátom ma mrzí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :DDD S mojím " kamarátom " som sa opäť udobrila :D :D: D :D :D :D:D a pokračovanie mojjej jednodielovky bude ĆO najskôr :)D:D:D:DD

      Odstrániť