sobota 7. júla 2012

Prázdniny u tety , ktorá nepozná wifi .

Toto bude horor . 2 týždne u mojej "tety" na dedine . Ľudia , zachráňte ma ! :DD O wifi tam môžem snívať . Signál je tam málokedy . Ja nikam nejdem . Sa zavriem do skrine a nevyleziem . Uff.. .Balím veci . Mamča mi zakázala so sebou vziať notebook aj mobil . Že si mám užiť prázdniny na dedine . No nie , lebo ja som nikdy v živote nebývala na dedine . Celé 14 roky som bývala na dedine . V máji sme sa presťahovali . Fiuuu . Jediná šťastná útecha ---> žije tam jeden fakt krásny chalan . Sused . Juhíuuu.. :DDDD Aspoň niečo . Nie nezabúdam na môjho super kamoša .
Teraz k LoF . Žiadne komenty ? Takto ja sa nehrám :D Minimálne 5 komentáre a pridám ďalšiu časť ! Veď píšem to pre vás , tak by som rada počula (čítala) nejakú odozvu !:D Tak šup šup prečítať ôsmu časť - Tu - a pokúste sa napísať koment :D Pridávam obrázok z mojej dielne . Zostrihané video , nápad mňa a môjho kamoša . Yeah :DD Nehľadajte v tom žiadne urážky ani nič prosím :) A možno po tých dvoch týždňoch pridám obrovské prekvapenie :D No neviem kde budem na ňom pracovať :) :D 


Moje nové triko - I am the one . Veľké mi je ale zbožňujem ho ♥


Tu sú moje päť vajíčka ! :D


Vidíme sa o dva týždne :)
Lucy :)

2 komentáre: