štvrtok 19. júla 2012

Just one hug 2 - Lucy



Helou pípl . Rozhodla som sa , že to nebude jednodielovka ale kapitolovka . Totižto sa mi snívalo presne toto tu . Myslím si , že to bude celkom dobrý nápad , len ho musím spracovať. Dlho som nič nepridala ani LoF lebo nemám nápady , chuť a ani čas písať . Dúfam , že sa vám to bude páčiť a takisto očakávam aj nejaký ten komentár . Paa ;)


                                                     Viac v celom článku . 



Otvorila som oči dokorán. Hľadela som do stropu . Nachádzala som sa v mojej izbe na posteli . Dýchala som prerývane . Pozorovala som svoj hrudník . Dvíhal sa a znovu klesal . Čo to malo znamenať ? Pritisla som si k sebe perinu . 
Obliečka bola z príjemného materiálu a ružovej farby . Hlavu som pevnejšie zaborila do vankúša . Nie . Snažila som sa udržať slzy . Takéto sny nenávidím . Bol to vôbec sen ? Všetko mi pripadalo veľmi reálne . Prehrabla som si rukou vlasy . Zastala som na čele a ruka mi opatrne klesla k zbytku tela na posteli . Bola som oblečená do vyzývavého sivého topu . Jemne ma obťahoval . Pod prsiami zúženina , odkiaľ sa tričko vlnilo v rytme mojich pohybov . Opatrne som nadvihla perinu . Poprešívané džíny zvýrazňovali moje chudé nohy . Dlhé blonďavé vlasy , po ktorých by som akokeby práve prešla žehličkou , som mala zapletené do rybieho chvosta . Presne takto som vyzerala v mojom sne . Čo sa stalo so mnou ? Ako som došla domov ? Na nič si nespomínam . Možno by som mala prestať s alkoholom . Pila som vôbec včera na tom večierku ? Mala by som opicu . Tú nemám  . Čo to má znamenať ? Veď ja som na nijakom večierku nebola . Bola som doma , keď som zistila , že netečie voda . Bola som vysmädnutá tak som kráčala do obchodu . Kúpila som si džús a malborky . Moment . Nie . To nieje realita . To je môj sen . Toto sa mi presne snívalo . Lenže koniec sa líšil tým , že žijem , dýcham a nechápem ničomu . Postavila som sa z postele . Slnko bolo dosť vysoko , zrejme je už veľa hodín . Rozozvučala sa mi kabelka . Kabelka ? Mhm... Moment . Niečo mi na tejto situácii bolo zvláštne . V rádiu v tom sne znela pesnička Summer paradise od Simple Plan . Prečo mám ich pesničku za zvonenie a dokonca sa mi o nej snívalo ? Môj monotónny hlas v hlave , ktorý mi naznačoval , že sa so mnou niečo deje , som umlčala pohárom vlažnej vody z umývadla . Sadla som si na posteľ . Mobil neprestával vyzváňať , asi by som ho mala zdvihnúť. Moja sprcha ma však oslovila prvá. Zhodila som zo seba oblečenie a vstúpila do sprchovacieho kúta . Namierila som na seba sprchu a užívala si teplo , ktoré ma zaplavilo . Akoby neexistoval nik iný ako ja . Moje myšlienky stále smerovali k tomu obchodu . Kde to bolo ? Mala som pocit , že na rohu Cromwell Road . Pretože ak by som pokračovala v ceste a neodbočila pri tom obchodíku , dostala by som sa k Hyde Parku . Pôjdem sa tam dnes pozrieť . Mám to hneď pri ruke . Síce bývam na Cranley Pi , toto je najbližší menší obchodík . V sprche som bola polhodinu . Plánovala som byť dlhšie ale niekto zazvonil . Zabalila som sa do uteráku . Vlasy si trochu presušila uterákom a kráčala k dverám . Predtým než som otvorila , som skontrolovala svoju tvár v zrkadle . Ó ! Z končekov dlhých blonďavých vlasov mi stekali malé kvapôčky vody . Čierne oči zdesene klipkali . Vyzerám hrozne . Nevadí . Uvidíme koho sem vietor zavial . Bývam sama v dvojposchodovom domčeku . Na prízemí mám obývačku s kuchyňou . Z obývačky mám spravenú menšiu terasu . Kuchyňu mám natretú na žlto , nachádza sa v nej rustikálny nábytok . Obývačka je v štýle oranžovej . Tieto dve miestnosti mám prepojené . Medzi nimi sa nachádza minibar . Sedačka je koženej hnedej farby . Pri dverách mám zrkadlo . Na poschodí sa nachádzajú dve izby a kúpeľna s oddeleným záchodom .  Moja spáľňa obsahuje obrovskú nadýchanú čierno-červenú dvojposteľ s krikľavým červeným baldachýnom . Skrine sú čiernej farby a koberec je krikľavo červený s čiernymi popruhmi . Vysoké chĺpky značia , že je značky Shaggy . V ďalšej izbe nieje nič . Zrejme to bude detská izba . Neviem či chcem mať deti . Zatiaľ nieje s kým . Pomaly som otvorila dvere . Čo ak tam stojí nejaký úchyl a bude ma chcieť znásilniť ? Nie vďaka . Našťastie to bola len moja kamarátka Zoe ( Zouí ) . 
,,Hoj kočka . Neskočíme na nákupy ? Mám príšernú chuť nakupovať......" ozvala sa . Krátke čierne vlasy mala v copíku s ofinou . Zelené oči zvýraznila dymovým líčením . Modré kvietkované šaty so žltou stuhou pod prsiami , žlté topánky na platforme a žltá kabela dokonalo obkresľovali jej telo . 
,,Hi . Môžme ale práve som vyliezla zo sprchy . Ozaj , nevolala som ti v noci ? " spomenula som si na sen . Opýtala som sa jej .
,,No popravde si znela ako totálne sfetovaná . Niečo si mi bľabotala , tak som si myslela , že si sa opila . Ale nevyzeráš na to , žeby si mala opicu . Luce , deje sa niečo ? " v jej očiach sa zablysol strach o jej najlepšiu kamošku .
,,Nie , neviem. Nie , zlato všetko je v pohode . " snažila som sa zmeniť tému , ,,daj mi polhoďku . Vyfénujem si vlasy , namaľujem sa , vyberiem nejaké otrhané a obnosené šaty zo skrine a môžme vyraziť . " Žmurkla som na ňu . Usmiala sa .
,,Fájn . Pustím si telku a ... ozaj .. som hladná . Doma som nestíhala jesť . "
,,Vyber si niečo z ľadničky . " prerušila som ju s  úsmevom na perách  . BeŽALA som do kúpeľne . Zapojila som fén do zástrčky , predklonila sa a sušila si vlasy . Keď som po nich prešla rukou v predklone , vyzerali byť suché . Vstala som , zopla ich do nedbalého vrkoča . Vybrala som si zubnú kefku , naniesla na ňu zubnú pastu ( iba Colgate ! ) a umývala si zuby . Keď sa už žiarivo leskli , pustila som sa do maľovania . Naniesla som si na takmer dokonalú pleť make - up . Rozotrela ho . Dávam si trochu aj na pery , potom môj žiarivý úsmev je najžiarivejší . Zasmiala som sa v duchu . Ceruzkou som si nakreslila obrysy očí a naniesla jemnú maskaru. Rozpustila som si vlasy . Nachytali trochu objemu  . Predklonila som sa a prečesala si ich kefou  . Švihla som hlavou dozadu . Cestička na bok a môj účes je hotový . Prebehla som nahá do izby . Natiahla som si na seba nohavičky a bielu pushupku . Z dlhého radu topánok , v každej farbe som milovala každý jeden pár. Vonku bolo cez 35°C , čo je na Londýn historický rekord . Rozhodla som sa pre tyrkysové obtiahnuté minišaty . Prezrela som si jednofarebmé kabelky a snažila sa k nim doladiť jednofarebné topánky na vysokom podpätku . Zvolím jednoduché čierne topánky s kabelou . Rýchlo som sa obliekla aj obula. Do kabely som strčila mobil aj kreditku . Zišla som zo schodov . Počula som Zoe vrieskať . Utekala som k nej . Zazrela som ju ako ....

2 komentáre:

  1. a ja som myslela ze to nie je sen :) ze je to skutocnost. ale pekne pises :) pisala som ti to uz minule :) ale moj komentar zahadne zmyzol :) som zvedava co sa stalo :)
    PS : ten horor sa volá Zena v ciernom . Kika :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ďakujem ďakujem ďakujem :P Hej stiahla som to a je to brutal :D Pozri si aj 3:15 zomrieš :D

    OdpovedaťOdstrániť