štvrtok 16. augusta 2012

35.KORS

Ahojte všetcííí! V prvom rade sa vám chcem ospravedlniť za to, že nepridávame často. Ja osobne si musím zarábať, aby som sa dostala do Anglicka, plus musím prečítať hosttitela do nedele.. čo je podľa mňa nemôžné, ale buďiš. Dohodli sme sa so Charlottou, že budeme pridávať každý deň niečo.Všimla som si, že upadá číslo sledovanosti.. Viem, že je to aj moja vina a preto budem písať ďalej. Baví ma to a som rada, že to čístajú aspoň niektorý ľudia.. Som enjoy :)
 Chloe

Došla som domov okolo desiatej večer. Zhodila som si zo seba veci a pripravila si vaňu plnú peny s ošviežujúcim papájovým mydlom. Na seba som si dala župan. Pustila som si platňu známej skupiny BLUE. Staré, ale stále dobré. K vane som si doniesla telefón. S volným drdlom som sa postavila k dverám. Pena už pokrývala celý povrch vane a ja som spokojene vdychovala vôňu papáje. Prvá správa bola od Kate, že sa chce stretnúť. S úsmevom som naťukala SMS-ku nech je zajtra o jedenástej pri starbucksu. Stlačila som na ďalšiu hlasovú schránku. Zbadala som bolestne známe číslo. Pichlo ma pri srdci, keď som počula jeho hlas. Opretá o stenu som sa zošmykla na zem.
„ Cassie, po stý raz sa pýtam, prečo mi nedvíhaš?“ mal naliehavý hlas, a bolo počuť, že ho to bolí.
„Pretože mi na tebe záleží, je to tak ťažké pochopiť?“ rozrušene som šepkala sediac na zemi. Opretá o stenu a nohy skrčené. V ruke pokazený mobil, spôsobený silným stláčaním tlačítka na zrušenie hovoru. Unavená z problémov som krútila hlavou a položila sa do vane. Nejako ma to dostalo natoľko, až som tam zaspala. Zobudil ma až Josh. Cítila som, že ma obíma jeho svalnatými rukami. Nesie ma do postele. Jemne som mu potiahla tričko a usalašila sa v jeho náručí. Vdychovala som jeho silné pyžma, ale mňa to upokojovalo. Bola to známa vôňa z detstva. Ach, detstvo.....

***

S Tobym som strávila ďalšie dni. Bola s ním sranda, no necítila som žiadne motýľe. Možno raz... Možno sa to naučím. Prešli spomínané štyri dni. Od Liama som mala zaplnenú schránku. Dvadsaťtri SMS-iek a päť neprijatých hovorov. Som rada, že sa obmedzil. Ešte pred dvoma dňami som mala  najmenej dvadsať neprijatých hovorov. Asi mu doplo, že nezdvihnem. Samezrejme som všetko mazala. Nechcem počuť jeho hlas. Zistila som, že ak nevidíte človeka, ktorého milujete, čiastočne bolesť zmizne. No nanešťastie iba dočasne... Bojím sa okamihu, keď ho niekde nechtiac zbadám. Vyplávajú všetky pocity na povrch? Vráti sa to? Rozplačem sa? Dnes idem znova von s Tobym, no pozajtra odchádza na týždeň k babke do malého mestečka v Amerike. Teraz ležím na bruchu na posteli a nohami prudko kopem vo  vzduchu. V ruke držím časopis v ktorom netrpezlivo listujem.  Zastavila som myšlienky, ktoré ma obmývali. Po vzhliadnutí na display som mobil hodila ďaleko na zem. Silno sa odrazil odo dverí a dopadol na zem. S prižmúrenými očami som sa snažila donútiť mobil hádzať sa o stenu, kým sa nerozdrvý na prach. Cassie, to vie iba Sheldon! Si ty Sheldon? Nie! I keď by si mohla byť, vzhľadom na.... Počkať! Čo?. Polemizovanie ma dlho neudržalo. Na hradila ju nenávisť, v okamihu ako som znova zbadala objekt záujmu. Nenávisť v mojich očiach bola priam hmatatelná.  Je 16:32 a môj mobil ešte nepípal. Sakra, prečo ma to tak štve?! Veď som to tak chcela, či nie...?  Zavinila som si to... Možno si už stihol nájsť dievča, ktorú lúbi a s ktorou môže  byť. Nie ako so mnou. Zatriasla som hlavou a postavila sa pred skriňu. Vyberaj niečo pekné Cassie, pekné! Po dlhom premýšlaní a prehliadaní som zvískla. „Bingo!“
***
Pretvárka. Myslím si, že práve toto slovo vyjadrovalo moju situáciu spred troch dní. Teraz som uvolnenejšia a hlavné je, že sa aj nenútene smejem. Znova som to ja. Ja, no s nevyčíslitelnou dierou v srdci. Keď sme sa lúčili úprimne som sa zasmiala. Trochu ma to desilo. Prečo? Odpoveď je jednoduchá. Neviem! Nemala by som byť rada, že som pri ňom sama sebou? Do teraz by som ho označila ako BFF, no teraz, keď sa na mňa pozerá pohľadom, akoby chcel vidieť všetky kúty môjho ja. Akoby mu nevadilo, že bude cítiť tu príšernú bolesť, čo cítim ja. Akoby sa chcel o ňu podeliť, aby som netrpela. Teraz, keď sa na mňa usmieva, pri čom sa mu vytvárajú maličké jamky na líčkach.....neviem, neviem. Sme v menšom lese neďaleko môjho domu.
„Toby, prepáč, ale..“ zašepkala som sekundu po tom, ako mi chytil ruku do jeho dlane a preplietol si prsty. Nebadatelne som krútila hlavou. Nežne mi zodvihol bradu a venoval mi ďalší úsmev. A teraz čo, Cassie? Jedna strana mojej hlavy mi dokolečka hovorila: Pobozkaj ho! Liam je minulosť a Toby je super možnosť začať znova. Záleží ti na ňom. Naučíš sa ho milovať. Druhý hlas mi vravel: Tu si bola s Liamom, keď ste spolu strávili noc.. Ten pocit prichádza iba raz za život. Opováž sa o niečo pokúsiť...Bola som zmetená.
„Toľko myšlienok“ zachripela som nahlas, nechtiac. Toby sa jemne pritlačil na moje telo. Naše línie netvorili žiadnu medzeru. Zaklipkala som očami a s vygumovaným mozgom som sa priblížila k jeho perám, ktoré ma provokovali už dosť dlhú dobu. Obímul ma! On ma iba obímul! Mal šancu, vedel, že som zranitelná a že by som mu to dovolila.
„Vieš o tom, že 99% mužskej populácie  by sa ma pokúsila pobozkať?“ opýtala som sa ho s hlavou položenou na jeho krku.
„Potom to vyzerá, že som to zvyšné percento. Nechcem riskovať, že by si to potom lutovala. Pokiaľ mi nepovieš, aby som ťa pobozkal, neurobím to. Hoci to je sakra ťažké“ Odtiahla som sa od neho a prilblo sa iba pozerala do jeho očí. Popri bojovaní s mojimi hlasivkami som si kusla do pery. Chytili sme sa za ruky a šli k môjmu domu. Na schodoch pred naším domom som niečo zbadala. Nie niečo, ale niekoho....Uvidela som Nate-a. S vyvalenými očami som sa pozrela na Tobyho.
„Máte zadný vchod?“ spýtal sa. Počkať! On o niečom vie?! Nechcelo sa mi to riešiť. Iba som prikývla. Nate by určite hovoril o Liamovi a to odmietam počúvať. Dorazili sme k dverám a ja som mu podala požičanú bundu. Všade tma. Jediný zdroj svetla bola pouličná lampa, ktorá svietila neprirodzenou žltou farbou. Jediné čo osvetlovala bol kôš, ktorý bol pripevnený o ňu.
„Tak dobrú noc Cassie. Vidíme sa zajtra“ postavila som sa na špičky a jemne priložila pery na jeho studené líce. V sekunde nabralo na teplote. Toby sa zachmúril a pozrel na mňa s nechápavým výrazom. Vypúlil oči a chytil sa za miesto, kde som mu dala pusu.  S pobaveným výrazom som povedala.
„Zajtra!“ žmurkla som a už ma nebolo.
***
Ako som prechádzala cez obývačku, zbadala som Dereka s Joshom ako pozerajú cez závesy na Nate-a a čakajú kedy sa tam objavým.
„Ehm“ v jednej nanomicrosekunde sedeli na gauči a v rukách držali noviny.
„Ten Phelps zas vyhral“
„Hrozné!“ nezaujato odpovedal Josh. Musím ich pochváliť za dobrý herecký výkon. Veľa ľúdí to nevie... že?
„Idem do izby, dobrú“ podišla som k nim a každému som dala pusu. Som oteckom neskutočne vďačná, že neriešia nič ohladom mňa a Liama a Nate-a. To s Nateom ma mrzí. Je to môj najlepší kamarát. Keď odíde Toby pôjdem za ním... Takto som to nechcela. Podľa môjho plánu mal byť Nate na mojej strane a Liam mal už dávno mať nejakú slávku modelku.  Viem, že to musí vyzerať divne, že jedeň deň milujem Liama, na druhý plačem a na štvrtý som s Tobym vonku. Raz im to možno vysvetlím...

4 komentáre:

  1. ja som tu každy den nacapena a čakma kym niečo pridaš a neboj sa budem tu nacapena aj ked tu nič nepridaš týžden :) a čast úžasna:)!! ily.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ;) už buden pridávať častejšie, ale dobre vedieť :D

      Odstrániť
  2. ja len stale nechapem preco na neho kasle? co bolo v tom liste??? dalsiu cast prosiiim :D

    OdpovedaťOdstrániť