pondelok 30. apríla 2012

4.kapitola KORS

Prišla som do Wore-landu a rozhliadla som sa. Zbadala som to dievča z dejín. Najskôr sa jej to spýtam a potom nájdem Nate-a.
" Ahoj Alice, môžem sa ťa niečo spýtať?"
" Ahoj, teba som hladala. Musím sa ťa niečo opýtať. Ide skôr o láskavosť"
" Začni"
" No vieš, pridelili nám dalšieho chalana na doučovanie a ja v ten čas nemôžem. Nevadilo by ti ak by si ho doučovala za mňa? Počkaj....... tu je adresa. Každý utorok a piatok o 17. Mohla by si?"
" No dobre, ale iba ak mi povieš o čom má byť tá prezentácia na dejiny." zasmiala sa.
" O rozpade ríše. Môžeš si vybrať ktorej" milo sa usmiala.
" Strašne ti dakujem za to doučko" vytešene ma obímula.
"Nemáš za čo. Počuj nevidela si tu niekde Nate-a?"
" Áno, hentam ho obťažuje nejaká baba už asi 20 minút" ukázala prstom na biliardový stôl, kde hral Nate s tým novým. Počkať s Liamom?? Prečo? Ako? Kedy? Čo? Ok, oficiálne už ničomu nerozumiem. Okolo Nate-a sa obšmietala nejaká blondýna. Nate ma zbadal a nahodil prosebné oči. Hneď som vedela na čo myslí. Prikývla som. Podišla som k stolu.
" Ahoj, láska. Už si mi chýbal." Obímula som ho a dala mu pusu. Samozrejme len takú letmú. Tá blodska znechutene odišla a začala otravovať dalšieho chalana.
"Uf, ďakujem ti" usmial sa a obímul ma
" To mám u teba! Ešte koľko krát mám hrať tvoju žiarlivú babu? Nájdi si inú výhovorku ay si odpudil baby. Napríklad zmen orientáciu" zachichotal sa
"Tak, čo ideme hrať ako prvé?"
"Ehm" ozval sa zabudnutý Liam.
"Jéj, ty si tu? Prepáč, si strašne priehladný!" Povedala som neutrálnou tvárou. Prezeral si moju celú tvár až po krk a naspäť. Neviem či čakal že ma znervozni alebo čo. Prezeral si ma ako kedy som bola nejaká kniha. Zastavil sa na perách. Vyzývavo som artikulovala peram.
"O čo ti ide?" tak aby to Nate nevidel. Usmial sa na mňa. Jeho jamky na líčkach mu vystúpili.V tú chvílu bol strašne chutný.
"Liam, prosím ťa nemôžme to dohrať inokedy? Teraz sa musím venovať tejto tu" so smiechom ma zo zadu obímul. Dal mi pusu na vlasy a čakal na odpoveď. Neviem to popísať, ale niečo preblisklo Liamovými očami. Možno závisť. Ale prečo? Žeby som sa mu páčila? Nie, to je blbosť!
" Nie, to je v pohode. Aj tak už musím ísť" žmurkol na mňa a odišiel. Počkať! On fakt žmurkol?
"Videl si to?" otočila som sa na Nate-a.
"Čo je medzi vami dvoma?"
"Neodpovedaj mi na otázky otázkou, vieš že to nenávidím."
" Tak ešte raz." zachichotal sa
"Tebe je to vtipné?"
"Áno. Ani nevieš ako. Videli ste sa niekedy? Medzi vami to iskrí ako keby ste po sebe nenormálne túžili.
" Prosím? Blbosť"
" Ale čo, naše malé dievčatko sa zamilovalo."
"Toto odvoláš!"
"Cassie, priznaj to"
"Nepriznám, pretože klamať sa nesmie" Vyplazila som mu jazyk. Túto tému sme nechali bokom a hrali sme hry. Domov som sa dostala okolo 19. Urobila som si večernú hygienu, prihlásila som sa na Twitter, pozrela som si správy. Nachystala si učebnice a lahla do postele. Pustila som si TV a pozerala nejaký film až kým som nezaspala.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára