streda 10. októbra 2012

Chloe and new story

Ahojte, jednorožci ;) Stala sa taká vec, že sa mi podarilo vymazať posledných 20 príspevkov! :D Šikovná som! MOD a KORS mi nevadia. Tie príbehy už skončili, ale Lucy mala poviedku Cesta. Mala iba dve časti! Tak dúfam, žesi ich uložila :/ Ja som chorá. Do pondelka doma, tak som si povedala, že začnem s novou story. Nebude to o 1D boys! Už mám chaarakteristiku postáv. Už len spísať prvú časť.. :) Dnes večer by tu mala byť. Časti budú asi dve alebpo jedna za týždeň. Pardon, ale profesork sa zbláznili. Učenia mám vyše hlavy, povinné čítania, písomky a neviem čo ešte :/ Teraz sedím v okne zabalená v deke s čajíkom v ruke a premýšlam, čo sa udeje v prvej časti :D Ja nemám ešte ani len názov! Vidím to na jeden z dlhých rozhovorou so Charlottou. Snáď mi pomôže :P Tak večer ;) Ešte obrázky: Toto bolo povedané vo filme Titanic. Zamilovala som sa do tej vety! :P


S tým musím začať :D Pravda, pravda!


Tento obrátok ma strašne pobavil :)














                                                     

Geniálny človek. Geniálna postava :)                                                                           



 úplne ako ja včera :P



- Chloe :*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára