štvrtok 20. decembra 2012

11.časť

Už už tu je :D ako som sľúbila :) ---> enjoy




 
 


"Toto nemôže výjsť." ticho som skonštatovala.


"Očividne sa tu už niektorý poznáte.." sucho skonštatoval Luke.
"Čo myslíš?" drzo som mu odpovedala ešte stále chrbtom k nemu.
"No tak o to to bude jednoduchšie" snažil sa zachrániť už aj tak potápajúcu loď.

"Táákže zoznámení už ste a teraz k hlavnej veci. No ešte pred tým chcem aby ste vedeli, že sa nechystám hrať na alfu. Všetci sme si tu seberovný."
"Ja mám niečo.." okamžite som sa ozvala. Sedela som v tureckom sede na okraji strechy. Zoskočila som dole a podišla k nemu.
"Je tu menší problém (prstom som naznačila aký malý). Ja ani neviem aká vlastne moja schopnosť je!"
"Css, ako inak" počula som v pozadí Wyatta
"Z toho čo som videl si buď Nymerfa alebo Chyzra" chcela som sa opýtať, čo to znamená, ale ohromilo ma to ticho, ktoré nastalo po Lukových slovách. Dokonca aj Wyatt stíchol.
 "Aby som si bol istý, musíme niečo vyskúšať.. Si pre?"



"Teraz mysli na to, že chceš počuť obidvoch myšlienky. Chceš aby si im vládla, aby ti kolovali krvou, aby naplnili každú tvoju bunku. Sústreď sa iba na to čo chceš a na ich buchot srdca."šuškal mi do ucha natlačený na mne. Ruku mal na mojom bruchu a robil pohyb rukou: bum bum..... bum bum...
Zrazu bol mala spektrum myšlienok na dosah v okruhu celej školy. Počula som všetko. Kuchárku ako dole nadáva, že už nemá mlieko a že tak dá nejaké blbosti, ktoré si nikto nevšimne. Počula som Hakeemove srdce biť rýchlejšie ako moje, ak je to vôbec možné. Do mojich žíl sa dostala nová, nepoznaná energia. V túto chvíľu som schopná obehnúť 3 razy za sebou k pláži a sem a naspäť. Počula som dokonca aj Peytona ako sa rozpráva s Wyattom. No bol tu niekto kto sa dokonalo ohradil. Bolo to akoby som narazila do obrovskej hradby, za ktorou sa schováva ríša tajomstiev. Moja zvedavosť rástla a rástla. Čo Julian predo mnou schováva?  Vrátila som sa k Wyattovi a Peytonovi.
"50, že to na prvý raz nezvládne." Ozval sa Wyatt. Síce šepkal, no ja som to počula akoby to kričal zvon.
"Nebudem sa vsádzať o.. Fajn. Podľa mňa to dá." Toto všetko ubehlo za menej než jednu minútu. Bolo to akoby som bola pánom času.
"Si pripravená?" ešte stále pri uchu sa ma spýtal Luke. Predo mnou boli očividne vystrašené Autumn s Bethany.
"Tak málo si o mne myslíš zlatko?"  myšlienkou som sa opýtala Wyatta.  Dala by som čokoľvek za to, aby som videla ako sa tváril. Zamerala som sa na Autumn. Počula som každý jeden úder srdcom. Keď urobila čo i len sebamenší krok, počula som to zreteľne. Pomaly som celú svoju sústredenosť upriamila na Autumn. Pokračovala som presne, ako mi hovoril Luke. Potom už ani neviem, čo sa stalo. Luka som prestala počúvať, jeho hlas mi bol vzdialený,no pres to mi bol pri uchu. Niečo sa ma zmocnilo. Ja sama som vedela ako pokračovať. Pripadala som si sama na streche, jediné, čo ma obklopuje je čierňava a predo mnou stoja dve dievčatá. Niekde v pozadí som ich spoznala, no na povrch som netušila, čo sú zač. Začala som hovoriť niečo v úplne inom jazyku, ktorému som ani ja sama nerozumela no moje vnútro áno. Dokonca tak dobre, akoby to bola jej rodná reč. Zrazu všetko strácalo svoju farbu. Môj dych sa zrýchlil a všetko ustalo. Posledné, čo som cítila bol vietor, ktorý nás obmíval a potom nič!


Zobudili ma hlasy, ktoré boli okolo mňa. Cítila som, že sa húpem sem a tam. Pomaly som otvorila oči.
"Už je hore" ozvala sa Autumn.
"Pokús sa to hovoriť iba ostatným! Ja to v hlave počuť nemusím!" Niečo v nútri mi hovorilo: Dokázala si to! Zistila som, že ma niekto nosí na rukách. Ale kto? Keď vidím pred sebou Juliana, je to buď Wyatt alebo Peyton.
"Prosím, povedzte mi, že ma nedrží na rukách ten debil!" povedala som veľmi slabým hláskom.
"Tak a to stačí! Luke pozri snažil som sa, ale v okamihu ako sa zobudila ju už znova nemôžem ani cítiť. Peyton, chyť ju!" Ruky ma posunuli. Zrazu som pocítila pod sebou iné ruky. Studené. Viac som sa schúlila k dotyčnému. Nič čo hovorili ostatný ku mne nedošlo. Nič som nevedela preložiť a pochopiť. Jediné, čo som zvládla bol spánok, ktorý ma napadol.


Taká veľmi e´veľmi krátka časť... :D Pardon. Bude aj dlhší.. Asi v sobotu, ale teraz vážne bude.. :D A za včerajšie oneskorenie posiela "prepáč" Caroline :)

4 komentáre: